پیمان‌کار تخریب ساختمان

پیمان‌کار تخریب ساختمان

پیمان‌کار تخریب ساختمان

پیمان‌کار تخریب ساختمان کیست؟

پیمان‌کار تخریب ساختمان کسی است که، تمام مسئولیت‌های پروسه‌ی تخریب ساختمان را به عهده می‌گیرد و متعهد می‌شود مراحل تخریب ساختمان با بهترین کیفیت و در زمان مقرر به پایان برسد. پیمان‌کار تخریب از برنامه‌ریزی تا پایان پروژه را مدریت می‌کند.

در بعضی از پروژه‌ها بسته به اندازه ساختمان، میزان حساسیت، نوع پروژه که بازسازی ساختمان است یا حذف کامل ساختمان و... ممکن است عملیات تخریب توسط یک شرکت انجام شود، در این صورت قرارداد تخریب دارای سه طرف معامله است: مالک، تیم مدیریت و پیمان‌کار.

در صورتی که پروژه تخریب توسط شرکت انجام شود، یک پیمان‌کار اصلی مشخص می‌کنند تا پروسه تخریب را برنامه ریزی کند. پیمان‌کار اصلی باید طوری برنامه‌ریزی را انجام دهد که پروژه در زمان مقرر و با بودجه تعیین شده همچنین با بهترین کیفیت انجام شود. برای این کار پیمان‌کار اصلی تعدادی پیمان‌کار فرعی را استخدام می‌کند تا جنبه‌های مختلف تخریب را بنا به تخصص خود به عهده بگیرند.

 

 

ویژگی‌های پیمان‌کار تخریب ساختمان

پیش از شروع عملیات تخریب ساختمان باید پیمان‌کار تخریب را انتخاب کنید. برای این کار باید وظایف یک پیمان‌کار تخریب خوب را بدانید. یک پیمان‌کار تخریب خوب با تمام مراحل ساخت‌وساز آشنایی کامل دارد. تخریب یک ساختمان مانند یک پروژه ساختمان سازی است که به صورت معکوس انجام می‌شود یعنی از آخر به اول و این مسئله نیاز به تخصص دارد.

 

 

قرارداد پیمان‌کار تخریب ساختمان

موضوع اصلی قرارداد پیمان‌کاری تخریب ساختمان مشخص کردن دقیق خدماتی است که پیمان‌کار تخریب باید درطول پروژه و پس از اتمام آن انجام دهد. این خدمات باید کاملاً شرح داده شود که مالک از پیمان‌کار چه توقعاتی دارد.

 

قیمت قرارداد پیمان‌کار تخریب ساختمان

این رقم توسط پیمان‌کار پیشنهاد داده می‌شود و توسط کارفرما تعیین می‌گردد که در نهایت طرفین قرارداد روی یک مبلغ به توافق می‌رسند. بهتر است در این قرارداد هزینه‌هایی مانند هزینه مصالح ساختمانی، هزینه تجهیزات، هزینه منابع انسانی، سود پیمان‌کار و... درج شود یا به صورت پیوست به آن اضافه شود.

تعیین دقیق مبالغ جلوی سوء استفاده پیمان‌کار از قرارداد را می‌گیرد همچنین اگر کارفرما توقعی غیر از مسائل مطرح شده در قرارداد را داشته باشد پیمان‌کار می‌تواند با استناد به قرارداد پیمان‌کار تخریب ساختمان از انجام آن امتناع ورزد. در نتیجه هرچه قراداد پیمان‌کاری تخریب ساختمان دقیق‌تر و با جزئیات بیشتری نوشته شود، به نفع هر دو طرف است.

برای مشاوره رایگان در راستای عملیات تخریب، قرارداد پیمان‌کار تخریب ساختمان، معرفی پیمان‌کار تخریب و... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09202202092

 

 

مهندسان شهر

 

تگ ها


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید