سامانه نظام فنی روستایی

سامانه نظام فنی روستایی

سامانه نظام فنی روستایی

سامانه نظام فنی روستایی یک سامانه الکترونیکی است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ارائه خدمات مربوط به نظام فنی و مهندسی روستایی طراحی و پیاده سازی شده است. این سامانه به منظور تسهیل دسترسی متقاضیان به خدمات نظام فنی روستایی، از جمله ثبت نام، درخواست پروانه کار، شرکت در آزمون های استخدامی، دریافت آموزش های لازم و مشاهده وضعیت پروژه های در دست اجرا، ایجاد شده است. این سامانه با نشانی nfr.bonyadmaskan.ir قابل دسترس است.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ با هدف حمایت از مستضعفان و تأمین مسکن مناسب برای آن‌ها تأسیس شد. بنیاد مسکن علاوه بر فعالیت های خیرخواهانه، در زمینه های تولید، بازسازی، توسعه و بهبود محلات روستایی و شهری نیز فعال است. بنیاد مسکن با توجه به نقش مهم نظام فنی و مهندسی در بهبود کیفیت ساخت و ساز روستایی، سامانه نظام فنی روستایی را به عنوان یک حوزه در معاونت امور مسکن و بازسازی خود تشکیل داد.

سامانه نظام فنی روستایی دارای دو کارتابل مجزا برای مهندسین ناظر و دفاتر پذیرش است. کارتابل مهندسین ناظر برای کاربران است که قبلاً در نظام فنی روستایی به عنوان ناظر پذیرفته شده‌اند یا قصد شرکت در آزمون های ناظرین را دارند. این کاربران با وارد کردن کد ملّي خود به سامانه، مي‌توانند اطلاعات شخصي، پروژه‌ هاي در دست اجرا، آمار و گزارشات، آموزش‌ هاي الكترونيكي، صورتحساب‌ هاي خود را مشاهده كرده و در صورت لزوم تغيير داده يا به روز كنند.

کارتابل دفاتر پذیرش برای کاربران است که قصد درخواست پروانه کار در نظام فنّي روستائي را دارند. این کاربران با وارد کردن کد ملّي خود به سامانه، مي‌توانند اطلاعات شخصي، پروژه‌ هاي درخواستي، آمار و گزارشات، صورتحساب‌ هاي خود را مشاهده كرده و در صورت لزوم تغيير داده يا به روز كنند.

سامانه نظام فنی روستایی یک سامانه مفید و کاربردی است که با هدف ارتقاء سطح فنی و مهندسی روستایی و افزایش رضایتمندی متقاضیان از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طراحی شده است. این سامانه با استفاده از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، امکان ارائه خدمات سریع، دقیق و شفاف را برای کاربران فراهم می کند.

کاربران برای استفاده از خدمات این سامانه نیاز به ثبت نام در سامه نظام فنی روستایی دارند. گروه مهندسان شهر در اینجا آموزش ثبت نام و ورود به این سامانه را برای شما به طور کامل ارائه خواهد داد.

آموزش ثبت نام در سامانه نظام فنی روستایی:

1-ابتدا به سامانه نظام فنی روستایی به آدرس nfr.bonyadmaskan.ir مراجعه فرمایید

2-پس از بار کردن آدرس بالا در مرورگر خود با صفحه زیر مواجه خواهید شد

3-در این مرحله برای وارد شدن به کارتابل این سایت کد ملی خود را وارد نمایید و سپس بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید

بعد از انجام مراحل بالا شما به کارتابل نظام فنی روستایی با موفقیت وارد میوشوید و میتوانید از خدمات این سامانه بهره مند شوید

نحوه به ورود به کارتابل مهندسین:

برای ورود به کارتابل مهندسین در سامانه نظام فنی روستایی باید به همان آدرس که در بالا به آن اشاره شد وارد شوید و مراحل زیر را طی کنید:

1-بر روی گزینه ورود به کارتابل مهندسین کلیک کنید



2-بعد از کلیک بر روی گزینه ورود به کارتابل مهندسین شما به بخش مدیریت مهندسین سامانه نظام فنی روستایی وارد میشوید

3-سپس اطلاغات مربوطه را وارد کرده و سپس بر روی گزینه "ورود" کلیک کنید

توجه کنید در صورتی که ورود شما به کارتابل مهندسین سامانه نظام فنی روستایی با مشکل مواجه شد لازم است که از صحت اطلاعات وارد شده خود اطمینان حاصل کنید.



لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 1

نظر خود را ثبت کنید