۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند تک برگی برای اراضی دولتی استان اصفهان اخذ شد.

  • صفحه اصلی
  • ۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند تک برگی برای اراضی دولتی استان اصفهان اخذ شد.
۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند تک برگی برای اراضی دولتی استان اصفهان اخذ شد.
در دوسال اخیر:

۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند تک برگی برای اراضی دولتی استان اصفهان اخذ شد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد که در دو سال اخیر و به منظور اجرای قانون حدنگار ۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند مالکیت تک برگی برای اراضی دولتی در استان اصفهان اخذ شده است.

محمدکیانی، معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در خصوص زمین‌های تحویل و تحول شده با منابع طبیعی در استان، اعلام کرد: در دو سال اخیر، تحویل و تحول برای حدود ۳۳ هزار هکتار اراضی ملی در داخل حریم شهرها انجام شده و برای بیشتر این اراضی سند مالکیت تک برگی دریافت و بررسی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این دوره، تحویل حدود ۲۱۹ هکتار زمین در محدوده شهرها با اخذ سند مالکیت تک برگی به نام دولت انجام شده و همچنین حدود ۱ هزار و ۶۰۰ هکتار زمین در داخل حریم شهرها نیز اسناد تک برگی به نام دولت در دست استخراج قرار دارد.

کیانی افزود: در این مدت، ۲ هزار و ۵۰ قطعه زمین تفکیک شده و ۸ هزار و ۵۰۰ برگ سند مالکیت تک برگی به نام دولت با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به دست آمده است.

او توضیح داد: در جهت واگذاری اراضی به دستگاه‌های دولتی و اشخاص حقوقی، ۱۲۴ هکتار زمین در دو سال اخیر با کاربری‌های اداری، تأسیسات شهری و غیره واگذار شده است.

کیانی افزود: همچنین ۵۰۳ قطعه زمین به اقشار ویژه از جمله خانواده‌های ایثارگران و ۲ هزار و ۶۵۰ نفر از دیگر اشخاص واگذار شده است.

وی بیان کرد: در استان اصفهان، به منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۶۰۰ قطعه زمین به مشمولین این طرح تخصیص داده و تحویل داده شده است.

برای دریافت آخزین اخبار با پایگه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید