۷ مدرسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند افتتاح شد

  • صفحه اصلی
  • ۷ مدرسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند افتتاح شد
۷ مدرسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند افتتاح شد
وزیر راه و شهرسازی

۷ مدرسه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند افتتاح شد

در روز اول مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، و آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، ۷ مدرسه با به‌روزترین امکانات و استانداردهای آموزشی با اعتبار ۱۱۶۴ میلیارد ریال در فازهای ۳،۴،۵،۶ پرند افتتاح شدند.

مدیرعامل شرکت عمران پرند اعلام کرد: با افتتاح این ۷ مدرسه، ۱۱۳ کلاس آموزشی در سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان پرند فراهم شده است.

وی افزود: این ۷ مدرسه شامل نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه برای دانش‌آموزان استثنایی نیز هستند.

صیادی تاکید کرد: افتتاح این مدارس با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی و تحقق شعار ارتقای کیفیت زندگی شهروندان پرند انجام شده است.

با توجه به اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند، اولین مدرسه استثنایی ۲۰ کلاسه در فاز ۶ با زیربنای ۳۴۸۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۳۷ میلیارد ریال احداث شده است. این مدرسه دارای ویژگی‌هایی همچون نصب دو دستگاه آسانسور جهت دسترسی آسان‌تر دانش‌آموزان، کفپوش آنتی باکتریال و کلاس‌های ویژه برای دانش‌آموزان است.

همچنین، اولین مدرسه هوشمند شهرهای جدید در فاز ۶ با ۲۰ کلاس در زیربنای ۳۱۲۶ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و طراحی مدرن احداث شده است.

صیادی اظهار کرد: مدرسه هوشمند ۲۰ کلاسه شهید نوچمنی گام مهمی در تربیت نسل فردا با تحول در شیوه آموزشی است تا دانش‌آموزان به خوبی با محیط آموزش ارتباط برقرار کنند و فرآیند آموزش از حالت خسته‌کننده خارج شود. او افزود که تجهیز دو کارگاه به پنل و استند هوشمند و نصب ۱۲ سیستم کامپیوتر در هریک از این کارگاه‌های آموزشی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدرسه است.

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید