۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد

  • صفحه اصلی
  • ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد
۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد
عضو هیات مدیره بانک مسکن:

۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مددجویان در سال جاری پرداخت شد

عضو هیئت مدیره بانک مسکن اعلام کرد که این بانک در 7 ماهه نخست سال جاری، 11 هزار تسهیلات به ارزش 6 هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت کرده است.

سید محسن فاضلیان، عضو هیئت مدیره بانک مسکن، در حاشیه نشست تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که بانک مسکن تلاش می‌کند تا تکالیف خود را در پرداخت تسهیلات تبصره‌ای و تکالیف به بهترین وجه انجام دهد و توانمندسازی مددجویان نهادهایی چون کمیته امداد و بهزیستی همواره در اولویت سیاست‌گذاری‌های مدیران ارشد بانک مسکن قرار دارد.

وی افزود: این بانک در راستای مسئولیت اجتماعی خود و علیرغم کمبود منابع مالی، پرداخت تسهیلات تکالیفی و حمایتی را در اولویت قرار داده و در سریع‌ترین زمان ممکن به انجام می‌رساند.

فاضلیان با اشاره به تازه‌ترین آمار بانک مسکن اعلام کرد که از ابتدای سال 1402 تا 25 مهرماه، 11 هزار تسهیلات به ارزش 6 هزار میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

وی افزود: در سال 1401 نیز 14 هزار و 810 تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی با مبلغی بیش از 13 هزار میلیارد ریال به معرفی شدگان کمیته امداد و تعداد 5039 تسهیلات با مبلغی بیش از 4 هزار میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شده است.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید