۲۶۸۳ واحد مسکن در آذربایجان شرقی تحویل درخواست کنندگان شد.

  • صفحه اصلی
  • ۲۶۸۳ واحد مسکن در آذربایجان شرقی تحویل درخواست کنندگان شد.
۲۶۸۳ واحد مسکن در آذربایجان شرقی تحویل درخواست کنندگان شد.
به دستور رییس جمهور:

۲۶۸۳ واحد مسکن در آذربایجان شرقی تحویل درخواست کنندگان شد.

با دستور رئیس جمهور و همزمان با سراسر کشور، در تاریخ آذربایجان شرقی، ۲۶۸۳ واحد مسکونی به نهضت ملی مسکن اضافه شده و به بهره برداری رسید.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وزارت راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، امیر بخشی‌زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان، در مراسم افتتاح ۲۶۸۳ واحد مسکونی در هفته دولت اظهار داشت که این واحدها شامل نهضت ملی مسکن، خودمالکی، بازآفرینی و جوانی جمعیت در سراسر استان آذربایجان شرقی می‌باشند.

وی تفصیلات را به شرح زیر ارائه داد: تعداد کل واحدهای قابل افتتاح شامل ۵۱۳ پروژه خودمالکی در شهر، ۱۷۶ پروژه خودمالکی در بافت فرسوده شهری، ۴۵۰ پروژه حمایت از خانواده و جوانان، ۴۴ پروژه شامل گروه‌های چندخانواری و ۱۵۰۰ پروژه خودمالکی روستایی است. این تعداد کلی ۲۶۸۳ پروژه را شامل می‌شود.

وی افزود که در اجرای طرح ملی مسکن در استان، حدود ۸۰ هزار واحد در مناطق مختلف استان در حال ساخت می‌باشد و پیشرفت کلی این پروژه حدود ۳۰ درصد است.

علاوه بر این، در جریان افتتاحیه، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بیشترین تعداد واحدهای نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در ماه خرداد افتتاح شد و بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسید.

وی افزود که در طول سال جاری، به تعداد ۱۰۱ هزار و ۲۷۸ واحد مسکونی در سراسر کشور افتتاح شده است. این واحدها شامل واحدهای مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده، خودمالکی، مسکن روستایی و مسکن‌های حمایتی دولت و نیز واحدهای باقی‌مانده از طرح مسکن مهر در سراسر کشور هستند.

برای دریافت اخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.



لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید