۱۰۰واحد مسکونی نیازمندان در دلگان افتتاح شد

  • صفحه اصلی
  • ۱۰۰واحد مسکونی نیازمندان در دلگان افتتاح شد
۱۰۰واحد مسکونی نیازمندان در دلگان افتتاح شد

۱۰۰واحد مسکونی نیازمندان در دلگان افتتاح شد

 نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهارداشت: ۶۵ واحد برای محرومان و ۳۵ واحد دیگر برای سیلزدگان شهرستان دلگان با مشارکت آستان قدس رضوی و بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

او  بیان کرد: این واحدهای مسکونی دارای ۶۵ متر مربع زیربنا با اعتبار ۶۵۰میلیون ریال ساخته شده که ۴۰۰میلیون ریال آن تسهیلات و ۲۵۰میلیون ریال کمک بلاعوض بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

فرماندار دلگان گفت: همچنین تا پایان دولت تدبیر و امید ۲ هزار واحد مسکونی روستایی دیگر ویژه نیازمندان در این شهرستان افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: با افتتاح این واحدهای مسکونی بیش‌از ۸۰ درصد منازل مسکونی روستایی در شهرستان دلگان مقاوم سازی می‌شود که بالاترین شاخص را در کشور به خود اختصاص داده است.

شجاعی با قدردانی از مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ساخت هر واحد مسکونی روستایی در دلگان زمینه اشتغال سه نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

او بیان کرد: واحدهای مسکونی روستایی در دلگان ضد زلزله، مقاوم و ضد صدا ساخته شده است.

فرماندار دلگان گفت: از ابتدای سال۹۸ تا کنون عملیات ساخت ۲ هزار و ۸۳۳واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و مسکن سیلزدگان در این شهرستان آغاز شده که تا کنون افزون‌بر ۳۵۰ واحد آن به بهره‌برداری رسیده است.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید