کمیته راهبردی برای بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها تشکیل می‌شود

  • صفحه اصلی
  • کمیته راهبردی برای بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها تشکیل می‌شود
کمیته راهبردی برای بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها تشکیل می‌شود
تشکیل کمیته ای برای بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی

کمیته راهبردی برای بهبود عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها تشکیل می‌شود

به گزارش مهندسان شهر، دکتر حمزه شکیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، خبر تشکیل "کمیته راهبردی نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها" را از سوی شورای مرکزی اعلام کرد. او اظهار داشت که یکی از وظایف اصلی رییس و شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، نظارت بر عملکرد سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها است. از ابتدای فعالیت دوره نهم شورای مرکزی، تصمیم بر تشکیل این کمیته گرفته شده بود. اما به دلیل مطرح شدن اولویت‌های دیگر مانند تعرفه و شناسنامه فنی و ملکی، تشکیل کمیته به صورت موقت از دستور کار خارج شد. اما با تلاش‌ها و جلسات مستمری که از ابتدای سال 1402 برگزار شد، کمیته راهبردی نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها شکل رسمی به خود گرفت و به فعالیت خود پرداخت.

با توجه به این خبر، کمیته راهبردی نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها شامل ۳ عضو از شورای مرکزی است که به تازگی انتخاب شده‌اند. عضوان دیگری نیز توسط رییس سازمان انتخاب شده‌اند. کمیته تصمیم گرفته است ابتدا به بررسی و نقد عملکرد سازمان نظام مهندسی استان تهران بپردازد و سپس به سایر استان‌ها مراجعه کند. کمیته با مطالعه و بررسی مستندات و بازرسی‌های لازم، گزارشی را ظرف مدت ۲۰ روز ارائه خواهد داد. هدف اصلی تشکیل این کمیته، اصلاح امور و سیستم‌های سازمان نظام مهندسی استان‌ها است.

با توجه به تغییرات فوق، کمیته راهبردی نظارت بر عملکرد سازمان نظام مهندسی استان‌ها به منظور بهبود و اصلاح فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی در استان‌ها و بررسی مسائل مربوطه تشکیل شده است.

_______________________________________________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید