کاهش قیمت مسکن با خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا

  • صفحه اصلی
  • کاهش قیمت مسکن با خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا
کاهش قیمت مسکن با خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا
کاهش قیمت مسکن

کاهش قیمت مسکن با خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا

علی اصغر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت بازار مسکن و عوامل تأثیرگذار بر کاهش قیمت این کالا صحبت کرد. وی در عین تقدیر از اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در این زمینه، بیان کرد که قیمت تمام شده مسکن تحت تأثیر عوامل گوناگونی از جمله مصالح ساختمانی قرار دارد.

وی به یادآوری این نکته پرداخت که با اجرای اقدامات در دوره مهرداد بذرپاش توسط وزارت راه و شهرسازی، افت قیمت مسکن در ماه‌های اخیر شاهد بودیم. همچنین، تأکید کرد که برای کاهش قیمت مسکن، لازم است که قیمت مصالح ساختمانی از جمله فولاد و سیمان نیز کاهش یابد. او افزود که خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا به منظور کاهش یا واقعی‌سازی قیمت، اقدام صحیحی است و مجلس قطعاً از این اقدام حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که راه حل برای کاهش قیمت مسکن و دستیابی به هدف ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی، از طریق "خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا" است. وی همچنین تاکید کرد که برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در زمینه مسکن، همراه با مدیریت جهادی و درایت وزیر و معاونان او، نشانگر آینده خوبی در این حوزه است.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید