کارکنان شهرداری تهران وام قرض الحسنه ازدواج دریافت میکنند

  • صفحه اصلی
  • کارکنان شهرداری تهران وام قرض الحسنه ازدواج دریافت میکنند
کارکنان شهرداری تهران وام قرض الحسنه ازدواج دریافت میکنند
وام قرض الحسنه ازدواج

کارکنان شهرداری تهران وام قرض الحسنه ازدواج دریافت میکنند

به گزارش مهندسان شهر و به نقل از اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، محمد بنی حسن مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، نگرانی از افزایش میانگین سن ازدواج و کاهش میل به فرزندآوری را به عنوان یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروز اعلام کرده است. او اظهار داشت که این مسئله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نیازمند توجه سازمان‌ها و دستگاه‌ها به تسهیل این دو امر مهم است.

بنی حسن افزود که شهرداری تهران همواره از این مسئله غافل نبوده و اقدامات تشویقی جهت حمایت از خانواده و جوانان را اجرایی کرده است. او از تصمیمات حمایتی شهرداری تهران به عنوان مثال، بسته خرسند ساز و تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نام برد. این تصمیمات شامل پرداخت وام فوری، اعطای امتیاز استفاده از سفرهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس خارج از سهمیه تورهای گردشگری و امکان بهره‌مندی از تالارهای پذیرایی شهرداری تهران با تخفیف حداکثری می‌شود. این بخش‌ها از بخش‌های محور همیار بسته خرسند ساز است و از هم‌اکنون در راستای تشویق به ازدواج در حال اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد که پرداخت تسهیلات ازدواج به قید فوریت، بدون سپرده‌گذاری و بی‌نیاز از حضور در بانک آغاز شده است. این برنامه این امکان را فراهم می‌کند که کارکنانی که تاریخ ازدواج آن‌ها پس از رونمایی از بسته خرسند ساز باشد، با ارائه اسناد هویتی می‌توانند تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت به مدت ۳۶ ماه دریافت کنند.

____________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید