پرداخت بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر

  • صفحه اصلی
  • پرداخت بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر
پرداخت بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر
از تیرماه ۱۴۰۱ تا پایان مهر ۱۴۰۲ ثبت شد؛

پرداخت بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که تا کنون به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر از متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۱۸.۲۳ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.

مهدی صحابی، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، اعلام کرد که از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه، بیش از ۱۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر پرداخت شده است.

وی افزود که در این دوره زمانی تا ۳۰ مهرماه، بیش از ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۱۱ متقاضی وام ازدواج و فرزند و ودیعه مسکن، از شبکه بانکی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

صحابی تاکید کرد که در اطار قانون حمایت از جوانی جمعیت، از ابتدای سال تا تاریخ مذکور، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۴۷۸ هزار و ۳۵۸ نفر پرداخت شده است، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد رشد داشته است.

همچنین، او اعلام کرد که در سال جاری تاکنون ۴۲۳ هزار و ۶۰۰ تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ ۲۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۳ درصد رشد داشته است.

در مورد تسهیلات ودیعه مسکن، صحابی اعلام کرد که از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱، ۳۵۲۴۸۲ متقاضی وام ودیعه مسکن درخواست داده‌اند، و از این تعداد ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید