وزارت راه‌ و شهرسازی به دنبال فروپاشی موضوع احتکار زمین است

  • صفحه اصلی
  • وزارت راه‌ و شهرسازی به دنبال فروپاشی موضوع احتکار زمین است
وزارت راه‌ و شهرسازی به دنبال فروپاشی موضوع احتکار زمین است
مهرداد بذرپاش:

وزارت راه‌ و شهرسازی به دنبال فروپاشی موضوع احتکار زمین است

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در مراسم بیستمین یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری، به موضوعات مهم حوزه راه‌ها و مواصلات در مازندران پرداخت. وی اعلام کرد که حدود ۴۹ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی این منطقه آسفالت شده و نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر دیگر در این زمینه تازه‌کاری می‌شود.

وزیر بذرپاش تاکید کرد که از اهداف وزارت راه و شهرسازی، آسفالت کردن راه‌های روستایی و بهبود زندگی مردم در این نواحی است و تا پایان دولت سیزدهم توجه ویژه به تکمیل و بهبود این راه‌ها خواهد شد.

وی اعلام کرد که واگذاری زمین‌ها به مردم و اجرای طرح‌های هادی روستایی از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی است تا زندگی مردم در روستاها بهبود یابد.

بذرپاش با بیان اینکه فروپاشی احتکار زمین از اهداف وزارت است، اظهار کرد که بسیاری از زمین‌های اعطایی با هدف واگذاری به مردم به کار گرفته می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد که وظیفه او نظارت و کنترل بر واگذاری و همچنین ساخت و آسفالت جاده‌های روستایی و مسیرهای مواصلاتی است.

او از اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مازندران و تکمیل زنجیره‌های کریدوری شمال به جنوب خبر داد و بیان کرد که این اقدامات مهم برای افزایش رفاهیت و امنیت در منطقه است.

بذرپاش نیز اعلام کرد که تلاش در جهت اتصال شلمچه به بصره در حال انجام است و قرارداد این اتصال به عنوان یک آرزوی پنجاه ساله در حال تحقق است. این پروژه می‌تواند زائران امام حسین(ع) راحت‌تر به زیارت ببرد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از تلاش‌ها برای توسعه و تکمیل کریدورهای ریلی و اهمیت توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل برای توسعه مناطق نمونه مذکور خبر داد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید