واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به هر ایرانی

  • صفحه اصلی
  • واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به هر ایرانی
واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به هر ایرانی
اعطای زمین در جزیره ابوموسی

واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به هر ایرانی

واگذاری زمین در جزیره ابوموسی

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص زمین به هر ایرانی در جزیره ابوموسی گفت : پیشنهادهایی در این زمینه داده شده است و قرار است که حذف برخی شرایط از جمله فرم ج به تصویب رسد و با این شرایط به هر ایرانی که متقاضی زندگی در ابوموسی باشد زمین داده شود .

فرم «ج» به معنای آن است که در صورت استعلام دولت، فرد متقاضی تسهیلات مسکن دولتی و افراد تحت تکفل او پنج سال گذشته، زمین یا ملکی به نام نداشته باشند.

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پاسخ به سوال خبرنگار محترم آن خبرگزاری اعلام نموده: در خصوص اختصاص زمین به متقاضیان در جزیره ابوموسی، با توجه به شرایطی که در این جزیره وجود دارد، بخشی از مصوباتی که نیاز بوده اخذ شده و بخش دیگر هم نیاز به مصوباتی دارد تا واگذاری زمین برای کسانی که متقاضی زندگی در جزیره ابوموسی باشند.
به نظر می‌رسد آنچه در عنوان خبر در آن خبرگزاری آمده ممکن است برای مخاطب گمراه کننده باشد، به این معنا که براساس متن صحبت‌های مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، واگذاری زمین در جزیره فوق الذکر تنها پس از طی مصوبات لازم و تنها برای متقاضیانی که خواهان سکونت در این جزیره باشند صورت خواهد گرفت.
این مصاحبه در بازدید مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از نمایشگاه صنعت ساختمان انجام شده است.

زمین رایگان در جزیره ابوموسی

ابوموسی جنوبی‌ترین جزیره و یکی از جزایر سه‌گانه خلیج‌فارس است که از توابع شهرستان ابوموسی در استان هرمزگان محسوب می‌شود و ابوموسی مساحتی حدود 12 کیلومتر دارد.

متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه کنند. ۴۲  هکتار زمین برای واگذاری به شهروندان در قطعه‌های ۳۰۰ متری آماده است


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 1
  • Image
    مجید رضاپور
    2/14/2024 3:01:08 PM

    با سلام، از این برنامه اسقبال میکنم ،چون ایرانیان خارج از کشور تشویق می‌شوندکه برای ادامه زندگی به ایران عزیز برگردند و در هر نقطه جغرافیایی با میل ادامه حیات دهند. با تشکر فراوان


نظر خود را ثبت کنید