واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در مرحله دوم طرح جوانی جمعیت

  • صفحه اصلی
  • واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در مرحله دوم طرح جوانی جمعیت
واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در مرحله دوم طرح جوانی جمعیت
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در مرحله دوم طرح جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان اعلام کرد که زمین‌هایی به مساحت ۲۸ هزار و ۱۷۹ متر مربع به ۲۱۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان واگذار خواهند شد. این اطلاعات از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گلستان گزارش شده است.

مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان، اظهار کرد که وزارت راه و شهرسازی در چارچوب سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم مسئولیت‌هایی در حوزه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارد و این وظیفه به تحویل زمین به خانواده‌هایی که حداقل سه فرزند دارند اشتباه می‌کند.

وی افزود که تاکنون، اداره کل راه و شهرسازی گلستان قرارداد زمین رایگان را به ۳۰۰ خانواده در شهرهای گرگان، کلاله و ترکمن انجام داده است.

همچنین، ملک اعلام کرد که در روزهای آتی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)، پویش پیامبر رحمت در ۳۱ شهر کشور برگزار خواهد شد و مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد که در این مراسم، دومین مرحله واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در استان گلستان انجام خواهد شد، و این زمین‌ها در شهرهای گرگان، جلین، قرق و ترکمن واقع شده و مجموعاً ۷ هزار و ۸۴۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت‌نام کرده‌اند. تا به حال تلاش‌های لازم برای تخصیص زمین به تمامی متقاضیان با شرایط انجام شده است.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید