وام ودیعه مسکن بافت فرسوده و نحوه دریافت آن

  • صفحه اصلی
  • وام ودیعه مسکن بافت فرسوده و نحوه دریافت آن
وام ودیعه مسکن بافت فرسوده و نحوه دریافت آن
وام ودیعه مسکن

وام ودیعه مسکن بافت فرسوده و نحوه دریافت آن

سمانه نصرالهی، رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، اعلام کرد که تسهیلات ودیعه مسکن بافت فرسوده به منظور رفاه مردم ارائه شده است. او افزود که تمامی دارندگان مسکن در بافت فرسوده می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.facility.udrc.ir درخواست خود را ثبت کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

نصرالهی اظهار کرد که این تسهیلات با نرخ بهره پایین ارائه می‌شوند تا افراد بتوانند بازپرداخت آن را با مشکل مواجه نشوند و همچنین مهلت بازپرداخت بالایی نیز در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به تدریج نسبت به واریز آن اقدام کنند.

او افزود که یکی از امکانات مهم در این رابطه، قابلیت استعلام آنلاین وضعیت وام ودیعه مسکن بافت فرسوده است، به این ترتیب متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات محل سکونت خود، وضعیت مشمولیت خود بررسی کنند و در صورت عدم مطابقت با شرایط لازم، این موضوع را در ابتدا متوجه می‌شوند.

نصرالهی بیان کرد که مبلغ وام ودیعه مسکن بافت فرسوده در سال جاری دو برابر شده و برای شهر مشهد و سایر شهرهای استان به ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین مهلت بازپرداخت همانند سال‌های قبل، سه سال است.

در پایان، نصرالهی توضیح داد که توسعه‌گران و مالکان واحدهای فرسوده می‌توانند با استفاده از تسهیلات و تخفیفات در سامانه تسهیلات نوسازی مسکن بافت فرسوده و همچنین در سامانه تسهیلات ویژه نهضت ملی مسکن، همزمان اقدام به بازسازی و نوسازی مسکن‌های خود کنند.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید