نوسازی 77 پلاک فرسوده در منطقه 15

نوسازی 77 پلاک فرسوده در منطقه 15
بافت فرسوده منطقه 15

نوسازی 77 پلاک فرسوده در منطقه 15

محمد شیری، شهردار منطقه ۱۵، با اشاره به آغاز عملیات نوسازی ۷۷ پلاک بافت فرسوده در محله های مینابی و اتابک اعلام کرد که عزم مدیریت شهری در این زمینه بسیار جدی است و با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران این روند علی رغم مشکلات موجود شتاب گرفته است.

شیری امیدواری کرد که با اجرای این طرح، نوسازی بافت فرسوده در منطقه تسریع یابد و مردم از ثمرات آن بهره مند شوند تا کیفیت زندگی ساکنان ارتقاء یابد.

وی اطلاع داد که این پروژه با همکاری سازمان نوسازی شهر تهران و پیمانکار انجام شده و در نهایت ۷۷ پلاک در قالب ۹ پروژه تجمیعی به ۱۴۹ واحد نوساز تبدیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۵ به رتبه برتر شهرداری در صدور پروانه ساخت اشاره کرد و افزود که در این پروژه‌ها شهرداری با ارائه بسته‌های تشویقی، صدور پروانه‌ها را تسهیل کرده است.

مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نیز از زحمات شهردار منطقه، معاونین شهردار و همکاران تشکر و قدردانی کرد و تاکید کرد که با آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها، بخش‌های مهمی از پلاک‌های منطقه تعیین تکلیف می‌شوند و تمام تلاش در جهت تکمیل و بهره‌برداری سریع این پروژه‌ها برای ساکنان منطقه انجام می‌شود.

در مراسم آغاز احداث چهار پروژه نوسازی حاضران شاهد زمین‌زدن این پروژه‌ها بودند و دستور آغاز عملیات پنج پروژه دیگر از طریق ویدئو کنفرانس ابلاغ شد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراهع باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید