نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی توسعه می‌یابد

  • صفحه اصلی
  • نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی توسعه می‌یابد
نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی توسعه می‌یابد
مدیر عامل بانک مسکن:

نظام وصول مطالبات از ابر بدهکاران بانکی توسعه می‌یابد

در جلسه مشترک بین فرمانده ناجا و مدیر عامل بانک مسکن، به موضوع تقویت همکاری‌های دوجانبه پرداخته شد. ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل جهت ایجاد زمینه‌های توسعه پایدار نظام مالی و اعتباری، همچنین حفظ اموال و سرمایه در کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، در این نشست، با تقدیر از نقش ارزشمند و خدمات ارزشمند وزارت راه و شهرسازی در اجرای نهضت ملی مسکن و حمایت از ساخت مسکن ارزان قیمت، اظهار داشت: نقش آفرینی مهم فرماندهی ناجا در حفظ امنیت و آرامش در کشور، از جمله ملزومات تحقق اهداف سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه اقتصادی و مبارزه جدی با مفسدین اقتصادی می‌باشد. وی اعلام کرد: با تعامل بیش از پیش بانک مسکن با ناجا، امیدواریم تمهیدات جاری برای حفاظت از اموال مردم بهبود یابد.

حسینی به مزایای همکاری با ناجا اشاره کرد و بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه و تبادل اطلاعات در حوزه‌های مختلف تاکید نمود. وی افزود: همکاری میان بانک مسکن و ناجا بهره‌وری و افزایش امنیت در بخش مالی و بانکی را ارتقا خواهد داد و باید با تلاش‌های مستمر افزایش همکاری‌ها در آینده محقق شود.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین اعلام کرد که این بانک آمادگی دارد خدمات مالی به نیروهای انتظامی ارائه کند و افزود: بانک مسکن با ارائه خدمات متنوع و مناسب به نیروهای انتظامی، از تلاش‌ها و زحمات مهم این نیروها در حفظ امنیت کشور قدردانی خواهد کرد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید