نظام مهندسی یک ماه فرصت دارد ضوابط ارجاع کار نظارت را به مهندسان ناظر ارسال کند.

  • صفحه اصلی
  • نظام مهندسی یک ماه فرصت دارد ضوابط ارجاع کار نظارت را به مهندسان ناظر ارسال کند.
نظام مهندسی یک ماه فرصت دارد ضوابط ارجاع کار نظارت را به مهندسان ناظر ارسال کند.
ارسال ضوابط ارجاع کار نظارتی

نظام مهندسی یک ماه فرصت دارد ضوابط ارجاع کار نظارت را به مهندسان ناظر ارسال کند.

در یک بخش از نامه احسان خاندوزی که در تاریخ 16 مرداد امسال آن را ابلاغ کرده، آمده است:

"بنا به این نامه، سازمان نظام مهندسی ساختمان ملزم است که یک ماه پس از ابلاغ مصوبه "ضوابط ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر" را به دبیرخانه هیئت مقررات زدایی ارسال نماید.

علاوه بر این، سازمان نظام مهندسی ساختمان موظف است که "سامانه یکپارچه و ملی ارجاع کار نظارت به مهندسان ناظر" را طراحی و پیاده‌سازی نماید. تا 9 ماه پس از ابلاغ این مصوبه، ارجاع کار نظارتی تنها از طریق این سامانه یکپارچه و ملی باید انجام شود.

سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز مکلف است که دستورالعمل مربوط به این سامانه را ظرف 2 ماه پس از ابلاغ این مصوبه تصویب کرده و به دبیرخانه هیئت مقررات زدایی ارسال نماید.

از تاریخ ابلاغ این مصوبه به بعد، سازمان نظام مهندسی ساختمان موظف است که تمامی اطلاعات مرتبط با ارجاع کار مهندسان را در سامانه آنلاین به صورت عمومی منتشر نماید.

در این بخش از نامه، سازمان نظام مهندسی ساختمان همچنین وظیفه دارد که در غضون یک ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه، درگاه مختص کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان را راه‌اندازی کرده و آن را به درگاه ملی مجوزها متصل نماید. در صورتی که این اقدام انجام نگردد، درگاه ملی مجوزها مکلف است که "کارت عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان" را به صورت ثبت محور صادر کند."



برای دریافت جدیدترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید