مهمترین بخش طرح نهضت ملی مسکن بحث مسکن حمایتی است.

  • صفحه اصلی
  • مهمترین بخش طرح نهضت ملی مسکن بحث مسکن حمایتی است.
مهمترین بخش طرح نهضت ملی مسکن بحث مسکن حمایتی است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:

مهمترین بخش طرح نهضت ملی مسکن بحث مسکن حمایتی است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در مورد طرح نهضت ملی مسکن و وضعیت اجرای آن در استان خوزستان صحبت کرد. او اعلام کرد که این طرح در قالب بخش‌های مختلف ازجمله روستاها، خودمالکی، بافت‌های فرسوده و مسکن حمایتی در حال اجرایی شدن است و در این زمینه باید ۲۸۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان احداث شود. از این تعداد، نصف آن به مسکن حمایتی اختصاص دارد و بقیه به بخش‌های دیگر از طرح، مانند روستاها و خودمالکی، اختصاص دارد.

مدیرکل بیان کرد که در بخش مسکن حمایتی در استان خوزستان، حدود ۷۰ درصد از برنامه عقب هستند و دولت باید زمین‌ها را تأمین کرده و تسهیلات لازم را فراهم کند تا به مردم در بهبود شرایط مسکن کمک کند. او تاکید کرد که مسکن حمایتی بخش مهمی از طرح نهضت ملی مسکن است و نیاز به توجه ویژه دولت در این زمینه دارد.

در ادامه، مدیرکل اظهار کرد که تاکنون فقط ۱۰ هزار واحد از ۱۴۰ هزار واحد مسکن حمایتی در استان خوزستان ساخته شده و باید تلاش شود تا تعداد باقی‌مانده نیز در دوره دولت جاری اجرایی شود. او همچنین به ضرورت تامین زمین برای این طرح اشاره کرد و گفت که در سایر بخش‌های طرح نیز باید با مشوق‌ها و تسهیلات مناسب مسکن‌های مورد نیاز ساخته شود.

بیات منش در ختام برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جبران عقب‌ماندگی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و اعلام کرد که قرار است این عقب‌ماندگی در چهار بازه زمانی ۶ ماهه جبران شود. او نیز به اهمیت تامین زمین در اجرای طرح اشاره کرد و تأکید کرد که استان خوزستان تا پایان دولت قطعاً از میانگین کشوری در این زمینه جلوتر خواهد بود.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید