مشکلات اجرایی پروژه‌های راهسازی و مسکونی شهرستان ورزنه مرتفع شد

  • صفحه اصلی
  • مشکلات اجرایی پروژه‌های راهسازی و مسکونی شهرستان ورزنه مرتفع شد
مشکلات اجرایی پروژه‌های راهسازی و مسکونی شهرستان ورزنه مرتفع شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

مشکلات اجرایی پروژه‌های راهسازی و مسکونی شهرستان ورزنه مرتفع شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سفر به شهرستان ورزنه، با همراهی استاندار اصفهان و دیگر مقامات استانی، مسائل مهمی را مورد بررسی و بحث قرار داد. در این سفر، ضمن بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان ورزنه، چالش‌های اجرایی پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تلاش برای رفع مشکلات اجرایی انجام شد.

در این سفر، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه مقامات استانی و استاندار اصفهان به مسائل و مشکلات مربوط به توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه پرداختند. همچنین، از روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه بازدید بعمل آمد

در ادامه سفر، جلسه شورای مشترک اداری استان اصفهان و شهرستان ورزنه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد. در این جلسه، مسائل مختلف در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد تا مسائل مورد پیگیری در جلسات آتی مورد توجه قرار گیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به دستاوردهای این سفر اشاره کرده و اهم موضوعات مطرح شده در حوزه راه و شهرسازی از جمله تامین آب برای طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری پلاک‌های سایت اداری را برجسته کرده است. در نهایت، اعلام کرد که مسائل مذکور با مشورت اعضای شورا تصمیم‌گیری شده و تکلیف تعیین شده است.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید