مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر از آغاز احداث ۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد

  • صفحه اصلی
  • مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر از آغاز احداث ۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد
مدیرعامل  شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر از آغاز احداث ۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر از آغاز احداث ۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد

مدیرعامل  شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر از آغاز احداث ۷ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران خبر داد و گفت: یکهزار و ۲۰۰ قطعه زمین در شهر جدید امیرکبیر برای طرح جوانی جمعیت در حال آماده‌سازی است که ۹۰۰ قطعه آن بهمن امسال واگذار می‌شود.

سعید میرزایی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح اقدامات آن شرکت در رابطه با اجرای طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و عملکرد آن شرکت را در این باره و همچنین واگذاری زمین در این شهرها تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۷ هزار قرارداد در شهرهای جدید امیرکبیر و مهاجران منعقد شد که حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید امیرکبیر و ۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز در شهر جدید مهاجران است.

میرزایی ادامه داد: در شهر مهاجران تعهد شرکت عمران ۵ هزار واحد و در شهر جدید امیرکبیر در گام نخست ۳ هزار واحد بوده است که به بخشی از تعهدات خود در خصوص تولید مسکن در شهرهای جدید عمل کردیم.

برنامه احداث واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر ۲۰ هزار واحد است

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده است تا ۲۰ هزار واحد در شهر جدید امیرکبیر احداث شود، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا در ماه‌های باقیمانده امسال و سال آینده این مقدار نیز به مرحله امضای قرارداد و ساخت برسد.

به گفته میرزایی، میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر ۲۰ درصد است و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مهاجران نیز حدود ۷۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید