مدارس منطقه 2 پایتخت تجهیز و بهسازی می شوند

  • صفحه اصلی
  • مدارس منطقه 2 پایتخت تجهیز و بهسازی می شوند
مدارس منطقه 2 پایتخت تجهیز و بهسازی می شوند

مدارس منطقه 2 پایتخت تجهیز و بهسازی می شوند

در جلسه‌ای که با حضور اکرم رجای، مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی، و اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، مطرح شد که طرح حمایت از مدارس در راستای توسعه شهری و بهبود خدمات آموزشی عملیاتی می‌شود. به این تفاهم نامه که با اداره آموزش و پرورش منعقد شده است، ۴۲ مدرسه در چهار محور عمرانی، تجهیزی، مناسب‌سازی، و برنامه‌ای شامل توسعه و بازسازی مدارس تحت پوشش حمایتی قرار گرفته‌اند.

اکرم رجای بیان کرد: اهمیت بخشیدن به نقش مدارس و دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ شهروندی، تحت این طرح بودجه‌ای در نظر گرفته شده است تا در زمینه‌های عمرانی، تجهیزی و برنامه‌ای اقدامات انجام شود.

وی افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بهداشتی در مدارس تدوین شده است. اجرای این طرح در راستای تجهیز، بهسازی، و نوسازی محیط‌های آموزشی، به علاوه آموزش حقوق و وظایف شهروندی به دانش‌آموزان و تقویت همکاری بخش‌های مختلف مدیریت شهری مرتبط با آموزش و پرورش هدف قرار دارد.

رجای توضیح داد: بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، فعالیت‌های عمرانی مختلفی برای توسعه و بازسازی مدارس شناسایی شده است. این فعالیت‌ها از نقاشی و رنگ‌آمیزی فضاهای داخلی و خارجی مدارس، تجهیز آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تجهیز اتاق ورزش، تامین لوازم ورزشی، و سایر اقدامات تا تابستان ادامه خواهد داشت.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید