محبوبیت درب ضد سرقت ترک در صنعت ساختمان سازی

  • صفحه اصلی
  • محبوبیت درب ضد سرقت ترک در صنعت ساختمان سازی
محبوبیت درب ضد سرقت ترک در صنعت ساختمان سازی

محبوبیت درب ضد سرقت ترک در صنعت ساختمان سازی

انواع درب‌های ضد سرقت

در کشورمون کلا  سه نوع درب ضد سرقت ترک، ایرانی و چینی موجود است. در میان این درب‌ها،درب ضد سرقت ترکی از لحاظ قیمت و کیفیت بهتر از بقیه هست; البته درب ضد سرقت ایرانی هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ ظاهر تا حدود زیادی مشابه نمونه ترکیه‌ای آن است ولی قیمت آن نسبت به درب ضد سرقت ترک پایین‌تر است ولی در ضد سرقت چینی هم ارزانترین هستند هم اینکه کیفیت درب ترکی  را ندارد، البته ارزان بودن آن به معنی بی کیفیت بودن نیست. نکته مهمی که باید در مورد درب ضد سرقت ایرانی بدانید این است که این درب‌ها معمولا مطابق سلیقه و خواسته خریدار ساخته می‌شود و سلیقه شما نکته مهم در انتخاب ان است

تفاوت درب ضد سرقت ترک و چینی

چهارچوب درب‌های ضد سرقت در نوع چینی تخت و دست نخورده است، لولا پنهان و نه از داخل و نه از بیرون قابل رویت نیستند. رویه درب به صورت فلزی (استیل) با رنگ کوره‌ای الکترو استاتیک است، وزن درب ضد سرقت چینی نسبت به نمونه ترک خود بسیار سبک است و نصب درب آسان و سریع است.

درب ضد سرقت ترک: چهارچوب این نوع درب ابزار خورده و شاید دلیل اختلاف قیمتش با درب ضد سرقت ترک هم همین باشد. لولا درب ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل مشاهده و کاملاً دیده می‌شود، رویه درب به دو دسته ام‌دی‌اف با روکش طبیعی و ام‌دی‌اف با روکش پی وی سی است، وزن درب ضد سرقت ترک با دو درب ضد سرقت چینی برابری می‌کند و نصب درب بیش از یک الی دو ساعت زمان می‌برد.

مرغوب‌ترین و بهترین درب‌ها هم حتی اگر از فولاد ناپذیر و براساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد، بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی نخواهد داشت و مهمترین قسمت درب ضد سرقت همان قفل آن است.

درب‌های ضد سرقت ترک یکی از بهترین انواع درب‌های ضد سرقت هستند که از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند به عنوان یک گزینه مناسب برای تمامی ساختمان‌ها شناخته شوند. به طور کلی درب‌های ضد سرقت ترک به دو روش وارد کشور می‌شوند. اولین روش واردات مستقیم درب‌های ترک از کشورهای دیگر است. در این روش درب‌های ترک که در کشورهای دیگر تولید می‌شوند به صورت وارداتی وارد کشور شده و شما می‌توانید به سادگی اقدام به خرید آنها کنید. در روش دوم، قطعات درب‌های ضد سرقت ترک از کشورهای دیگر وارد کشور شده و درب ضد سرقت در داخل کشور تولید می‌شود. امروزه پیدا کردن یک درب ضد سرقت امن کار بسیار سختی شده است ولی شما با استفاده از درب‌های ترک می‌توانید نسبت به این موضوع اطمینان کاملی داشته باشید.

کیفیت درب‌های ضد سرقت ترک

یکی از مهمترین نکاتی که در خصوص درب‌های ضد سرقت ترک می‌توان گفت این است که کیفیت این درب‌های ضد سرقت بسیار بالا است و با بهترین شرایط تولید می‌شوند و به همین دلیل امروزه شاهد آن هستیم که درب‌های ترک به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می‌شوند و در بسیاری از کشورهای مدرن دنیا نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این امر باعث محبوبیت این درب در میان خریداران شده است.

اگر با درب‌های ضد سرقت آشنایی کاملی داشته باشید احتمالا می‌دانید که درب ضد سرقت ترک دارای قطعات بسیار با کیفیتی است و در تمامی مراحل ساخت این درب‌ها نکات کیفی به خوبی رعایت می‌شود و به همین علت است که امروزه مشتریان بسیار زیادی دارد.

برخی از ویژگی های ساختاری درب ضد سرقت ترک

در بخش‌های قبلی درباره امنیت بسیار بالای این درب‌ها صحبت کردیم و بیان کردیم که با نصب این درب‌های ضد سرقت هیچ شخص دیگری بدون داشتن کلید نمی‌تواند وارد ساختمان شود. در خصوص نکات و ویژگی‌های امنیتی این درب‌های ضد سرقت باید بدانید که امروزه شما می‌توانید لولاهای درب ضد سرقت ترک خود را از داخل مشاهده کنید که این موضوع مزایای زیادی را می‌تواند برای شما داشته باشد.

علاوه بر این، این درب‌ها معمولا به صورت 180 درجه باز می‌شوند که این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم درب‌های ضد سرقت ترک به شمار می‌آید. مقاومت این درب‌ها در برابر ضربه بسیار زیاد است و نیازی نیست که در زمان خرید در ضد سرقت ترک نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های این درب‌ها ابعاد بزرگ و مناسب آنها است که برای عبور هر وسیله‌ای جای هیچ نگرانی نیست و هر وسیله‌ای به راحتی از درب رد می‌شود.

شاید با مطالعه این مطلب تا به اینجای مطلب گمان کرده باشید که این درب‌های ضد سرقت تنها کیفیت بالایی دارند ولی باید بدانید که یکی از مهمترین ویژگی‌های آنها این است که نسبت به سایر درب‌های ضد سرقت ظاهر فوق العاده زیباتری را دارند و در نتیجه می‌توانند زیبایی ساختمان شما را چند برابر کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به زیبایی درب‌های ضد سرقت خریداری شده خود توجه می‌کنید باید بدانید که درب ضد سرقت ترک یکی از بهترین گزینه‌هایی است که از نظر زیبایی در مقابل شما قرار دارد.

جنس این درب‌ها از MDF است و روکش طبیعی از جنس چوب که بر روی آنها کشیده شده، زیبایی آن را چند برابر کرده است. امروزه این درب‌ها در رنگ‌های مختلفی طراحی می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی طبق سلیقه  خود آن را خریداری کنید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید