لحظه فرو ریختن ساختمان های منطقه 19 تهران

  • صفحه اصلی
  • لحظه فرو ریختن ساختمان های منطقه 19 تهران
لحظه فرو ریختن ساختمان های منطقه 19 تهران
لحظه فرو ریختن ساختمان های شهرک احمدیه در منطقه 19 تهران

لحظه فرو ریختن ساختمان های منطقه 19 تهران

ورود میدانی دادستانی تهران به حادثه ریزش ساختمان در منطقه‌ خلازیر و تعیین بازپرس ویژه بدین‌منظور

 دادستان تهران: عوامل انتظامی و شهرداری تهران با توجه به وجود ساختمان‌های ناایمن در این محدوده، از بامداد امروز با حضور در منطقه خلازیر، نسبت به اجرای عملیات تخریب این ابنیه ناایمن، اقدام کردند.

متاسفانه حین اجرای این عملیات‌ها، یکی از ساختمان‌ها دچار ریزش شده و تعدادی از نیروهای انتظامی و شهرداری تهران زیر آوار محبوس می‌شوند.

حسب بررسی‌های صورت‌پذیرفته، طی این حادثه، تاکنون ۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند که پیکر این افراد توسط عوامل امدادی حاضر در صحنه، از زیر آوار خارج شده است.

در ساعات اولیه‌ وقوع حادثه‌ موصوف‌، این دادستانی ضمن تشکیل پرونده قضایی در این زمینه و اعطای ماموریت به ۲ تن از معاونین و همچنین تعیین بازپرس ویژه به منظور حضور میدانی در محل واقعه، بررسی ابعاد حادثه، صدور دستورات لازم و مدیریت امور مستحدثه، نسبت به ورود میدانی به واقعه موصوف اقدام کرده است که متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم از نتیجه اقدامات، صورت خواهد پذیرفت.

پیکر چهارمین فوتی حادثه احمدیه از زیر آوار خارج شد

در ادامه آواربرداری محل حادثه ریزش ساختمان‌های غیرمجاز و ناایمن منطقه ۱۹ تهران، پیکر یاسر الهامی، نیروی ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۹ از زیر آوار خارج و تعدادی فوتی‌های این حادثه به چهار نفر رسید.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید