قیمت نهضت ملی مسکن در تمام پروژه های تهران یکسان است

  • صفحه اصلی
  • قیمت نهضت ملی مسکن در تمام پروژه های تهران یکسان است
قیمت نهضت ملی مسکن در تمام پروژه های تهران یکسان است
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

قیمت نهضت ملی مسکن در تمام پروژه های تهران یکسان است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: قیمت واحدهای مسکونی در تمام پروژه‌های استان تهران بر اساس تصمیمات شورای مسکن یکسان می‌باشد. او توضیح داد که قیمت هر واحد مسکونی بر اساس متراژ آن متغیر است و به علاوه، دولت تسهیلات ساخت به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان برای هر پروژه ارائه می‌دهد.

جنتی اظهار کرد که در حال حاضر پروژه‌های مسکن ملی در برخی از شهرهای استان تهران از جمله اسلامشهر، پاکدشت، شهریار و رباط کریم با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در دست اجرا قرار دارند، و همچنین پروژه‌های جدید در اسلامشهر، پاکدشت، رباط کریم و نصیرشهر با پیشرفت فیزیکی ۵ درصد در مرحله خاکبرداری و تجهیزکارگاه قرار دارند.

وی اضافه کرد که در حال حاضر امکان ثبت نام محدود برای متقاضیان استان تهران در شهر جدید ایوانکی در استان سمنان وجود دارد، و تعداد کل متقاضیان تایید نهایی شده در استان تهران ۱۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تایید کرد که متراژ واحدها براساس تصویب کمیسیون ماده ۵ استان و تایید نقشه‌های معماری از طرف این اداره کل متغیر است و از ۵۰ متر مربع تا ۹۰ متر مربع متغیر است.

وی افزود که مراحل واریز وجه بر اساس پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از متقاضیان دریافت می‌شود، و پس از تایید اولیه و افتتاح حساب با واریز ۴۰ میلیون تومان و دیگر اقساط بر اساس مراحل مختلف ساختمانی از متقاضیان وصول می‌شود.

در پایان، جنتی اعلام کرد که قرارداد مسکن با متقاضیان پس از تعیین نهایی قیمت واحدها انجام می‌شود.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید