قیمت میلگرد اصفهان با کمترین مبلغ در مرکز مصالح «شادآباد»

  • صفحه اصلی
  • قیمت میلگرد اصفهان با کمترین مبلغ در مرکز مصالح «شادآباد»
قیمت میلگرد اصفهان با کمترین مبلغ در مرکز مصالح «شادآباد»

قیمت میلگرد اصفهان با کمترین مبلغ در مرکز مصالح «شادآباد»

 کارخانه‌های ذوب آهن زیادی در کشور هستند که میلگرد را با پایین‌ترین قیمت‌های ممکن در اختیار بازار قرار می‌دهند، برندهای معتبری همچون میلگرد اصفهان، میلگرد بناب انواع مختلفی از میلگرد مانند میلگرد ۱۶ را تولید می‌کنند که دارای درجه کیفی بسیار خوبی است و استانداردهای جهانی را شامل می‌شود.

حجم عظیمی از تولیدات صنعت ذوب آهن ایران به میلگرد اختصاص دارد، میلگرد یکی از اصلی ترین مصالح ساخت و ساز در ایران و کشورهای دیگر می‌باشد و تمامی سازه‌های بتنی باید در ساختار خود برای استحکام بیشتر، از میلگرد استفاده کنند.

قیمت مناسب میلگرد اصفهان موجب رونق صادرات می‌شود

به طور خاص ذوب آهن اصفهان نیمی از تولیدات خود مانند میلگرد را صادر می‌کند. این صنعت همچنین در زمینه معادن ذغال سنگ هم اشتغال زایی می‌کند.

به گفته حسین مدرس خیابانی حسین مدرس خیابانی پتانسیل خوبی در زمینه صنایع معدنی وجود دارد و با عنایت به نیاز ارزی کشور و با هدف تأمین نیاز درون گروهی G۱۵ توسعه صادرات را با این رویکرد می‌بایست در اولویت قرار گیرد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: تأمین نیاز ارزی کشور از مسیر صادرات محصولات دارای ارزش افزوده بالا امکان پذیر می‌شود، در این راستا ذوب آهن اصفهان که محصولاتی با کیفیت جهانی تولید می‌کند، موفق شده نیمی از تولید خود را حتی به کشورهای اروپایی صادر کند.

صدور میلگرد در دوره دو ماهه اولیه سال ۹۹ رقم ۱۸۸ هزار تن را نشان می‌دهد و نسبت به دو ماهه نخست ۹۸ که ۲۴۶ هزار تن بود، افت ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد، ضمن اینکه صادرات نبشی، ناودانی و سایر مقاطع نیز در دو ماهه اول امسال به میزان ۱۸ هزار تن ثبت شد که در مقایسه با ۲۵ هزار تن عملکرد مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد کاهش دارد.

این شرایط نیز در کشور ما حکم فرما است در حالی که بازار داخلی هنوز فعال است، صادرات اقلام استیل به سایر کشورها بسیار افت داشته است. بسته شدن مرزها موجب شد تا بسیاری از محصولات و بارها در گمرک کشورها بمانند و حتی خیلی از سفارش‌ها به دست مشتریان خارجی نرسد.

به غیر از تحریم‌ها شرایط اپیدمی ویروس کرونا هم منجر شده تا حجم وسیعی از صادرات اقلام آهنی و فولادی کاسته شود. بنابراین توسعه صادرات در این حوضه می‌تواند جبران گر قسمتی از کمبودها در درآمدهای ارزی باشد.

پایین‌ترین قیمت میلگرد اصفهان را از مرکز مصالح بخواهید

شرکت مرکز مصالح در زمینه تهیه، سفارش، خرید و صادرات لوله‌ها نظیر پلیکا UPVC ، پنج لایه ، سفید یا تک لایه محصولات آهن اعم از ، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و اتصالات و نصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را به طور مستقیم از کارخانه‌های مختلف با قیمت‌ها و کیفیت‌های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه می‌دهد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید