قرعه کشی و واگذاری زمین برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی مختص فرهنگیان شهرستان تیران و کرون

  • صفحه اصلی
  • قرعه کشی و واگذاری زمین برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی مختص فرهنگیان شهرستان تیران و کرون
قرعه کشی و واگذاری زمین برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی مختص فرهنگیان شهرستان تیران و کرون
با توجه به طرح نهضت ملی مسکن:

قرعه کشی و واگذاری زمین برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی مختص فرهنگیان شهرستان تیران و کرون

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اعلام کرد که مراسم قرعه کشی برای واگذاری ۵۰ پلاک مسکونی به ۱۰۰ نفر از فرهنگیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان، سعید کاشفی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون، اظهار داشت که طبق تفاهمنامه همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش، تعداد ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان در شهرها و مناطق روستایی در ۳۲ استان کشور هدف‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: در شهرستان تیران و کرون از ظرفیت‌های راه و شهرسازی برای واگذاری زمین استفاده شده است و در جلسه‌ای ۵۰ پلاک مسکونی با مساحت خالص ۱۰ هزار و ۵۲۳ متر مربع به بنیاد مسکن شهرستان تحویل داده شد تا به صورت گروه‌های دو نفره به فرهنگیان واجد شرایط برای احداث ۱۰۰ واحد مسکونی اختصاص یابد.

کاشفی اعلام کرد: در زمان بازگشایی سامانه ثبت نام متقاضیان، بیش از ۱۸۰ نفر از فرهنگیان شهرستان با تعداد خانوار ۶۳۲ نفر ثبت نام کردند و حدود ۱۰۰ نفر از آنها پس از بررسی‌ها و پالایش‌های مورد نیاز، واجد شرایط شناخته شدند.

وی توضیح داد: با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، مراسم قرعه کشی برگزار و ۱۰۰ خانواده فرهنگیان شهرستان تیران و کرون با زمین‌های مرغوب دولتی در شهر تیران تخصیص یافتند که طبق طرح تفکیکی مصوب هستند و تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی آن‌ها تامین شده است.

سرانجام اضافه کرد: با تصمیمات شورای مسکن شهرستان، پروانه ساختمانی برای این زمین‌ها اخذ و سپس اراضی میخکوبی و تحویل داده خواهند شد و فرهنگیان نیز موظف به شروع عملیات عمرانی در مهلت مشخص شده توسط وزارت راه و شهرسازی می‌باشند.

برای دریافت اخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید