فاز 11 پردیس و فعال شدن کارگاه های ساختمانی

  • صفحه اصلی
  • فاز 11 پردیس و فعال شدن کارگاه های ساختمانی
فاز 11 پردیس و فعال شدن کارگاه های ساختمانی

فاز 11 پردیس و فعال شدن کارگاه های ساختمانی

علیرضا جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، همراه با سعید غفوری عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، حبیب اله چاغروندی معاون فنی و مهندسی شرکت مادر و مهدی درویش‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت، به همراه مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت عمران شهر جدید پردیس، به بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در این شهر پرداختند.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، جعفری در حاشیه این بازدید به خبرنگاران اعلام کرد که ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در آستانه افتتاح قرار دارند. وی افزود: "افتتاح ۱۰ هزار واحدی مسکن مهر پردیس در تابستان محقق شده است و تا پایان سال، بخش عمده‌ای از مابقی واحدها نیز به مردم تحویل خواهد شد."

جعفری با بیان اینکه تمامی پروژه‌های مسکن مهر در پردیس در حال تکمیل و ساخت قدرتمندی هستند، اعلام کرد: "با پیگیری‌های صورت گرفته و تعیین تکلیف وضعیت پیمانکاران، تمامی پروژه‌ها آماده بهره‌برداری و تحویل به مردم خواهند شد. امیدواریم در تابستان، بخش قابل توجهی از این واحدها به مالکان خود واگذار شوند."

وی همچنین از تحویل پروژه‌های با پیشرفت کمتر از ۱۰ درصد در تابستان آینده خبر داد و گفت: "تعدادی از پروژه‌ها در مرحله فونداسیون یا اسکلت قرار دارند و امیدواریم در تابستان سال آینده تکمیل شوند."

جعفری اعلام کرد که تاکنون در شهرهای جدید تحت پوشش شرکت عمران شهرهای جدید، ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شده است و تا پایان سال، ۲۰ هزار واحد دیگر به مردم تحویل خواهد شد. همچنین، ۱۰ هزار واحد دیگر با پیشرفت کمتر از ۱۰ درصد در تابستان آینده به مالکان خود واگذار خواهد شد.

به طور جداگانه، جعفری به فعال شدن تمامی کارگاه‌های ساختمانی در فاز ۱۱ پردیس اشاره کرد و گفت: "با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران، اکنون جبهه کاری غیرفعالی در فاز ۱۱ نداریم. با شتابی که در فاز ۱۱ مشاهده می‌شود، امیدواریم بخش قابل توجهی از واحدهای باقیمانده را در تابستان تحویل دهیم."

به علاوه، جعفری اعلام کرد که تمامی پروژه‌های مسکن مهر در پردیس و سایر شهرهای جدید تعیین تکلیف شده‌اند و در حال اجرا هستند. او با بیان اینکه همه پروژه‌ها به طور قطعی وضعیت و تکلیف خود را دارند، ابراز امیدواری کرد که تعهدات به موقع اجرا شود و پروژه‌ها با سرعتی که برنامه‌ریزی شده است، پیش بروند.

___________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید