ضرورت رعایت زمانبندی برای اتمام پروژه‌های اساسی حوزه خدمات شهری در سال 1402

  • صفحه اصلی
  • ضرورت رعایت زمانبندی برای اتمام پروژه‌های اساسی حوزه خدمات شهری در سال 1402
ضرورت رعایت زمانبندی برای اتمام پروژه‌های اساسی حوزه خدمات شهری در سال 1402
اتمام پروژه‌های اساسی حوزه خدمات شهری

ضرورت رعایت زمانبندی برای اتمام پروژه‌های اساسی حوزه خدمات شهری در سال 1402

در جلسه شورای مدیران حوزه خدمات شهری که با حضور افراد مهم این حوزه، اعم از حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، قربانی مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور خدمات شهری، و سایر مدیران و مشاوران برگزار شد، موضوعات مهمی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، به مواردی چون پیشرفت پروژه‌های حوزه خدمات شهری در سال ۱۴۰۲، اجرای طرح "من شهردارم"، اقدامات کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی و شهرداری‌های کلانشهرهای کشور در مناطق مرزی، اشاره کرد.

وی به ضرورت ایجاد کارآمدی، همدلی، و همگرایی در امور حوزه خدمات شهری تأکید کرد و از مشارکت شهروندان با هدف تحقق نوآوری و تحول در این حوزه تشویق کرد.

حسین نظری همچنین به تسلیت از مناسبت شهادت نیروهای شهرداری تهران و نیروهای نزاجا در حادثه ریزش ساختمان شهرک امیدیه پرداخت و از زحمات نیروهای آتش‌نشانی و شهربان در این موقعیت تقدیر کرد.

در جلسه، اهمیت آموزش‌های شهروندی، ترویج فرهنگ سازی در موضوعات محیطی، مدیریت پسماند، کاهش تولید زباله، بازیافت و امور مشابه برجسته شد و نظری از انتشار پیوست‌های رسانه‌ای برای اطلاع‌رسانی به موضوعات مهم حوزه خدمات شهری خبر داد.

همچنین، در جلسه به تأکید بر آمادگی نیروهای حوزه خدمات شهری برای استقبال از مهر و همچنین مدیریت منابع آب و تدابیر لازم برای مواجهه با بارش‌های آینده پرداخته شد.

در پایان، نظری از اقدامات موثر کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی و شهرداری‌های مناطق مرزی در ایران و عراق گفت و به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط این معاونت در این زمینه تاکید کرد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید