ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحد های صنعتی و انعقاد 14 تفاهم‌نامه

  • صفحه اصلی
  • ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحد های صنعتی و انعقاد 14 تفاهم‌نامه
ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحد های صنعتی و انعقاد 14 تفاهم‌نامه
مسکن کارگران واحد های صنفی

ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحد های صنعتی و انعقاد 14 تفاهم‌نامه

ارسلان مالکی، مدیرعامل ملی زمین و مسکن، در جلسه‌ای در مورد بررسی عملکرد دفتر سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین این سازمان، اعلام کرد که تاکنون ۱۴ تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی منعقد شده است. او افزود که از این تعداد، ۸ تفاهم‌نامه به مرحله کلنگ‌زنی رسیده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز افزود که تاکنون پیش‌نویس ۳۰ تفاهم‌نامه مشترک میان سازمان ملی زمین و مسکن و واحدهای صنعتی که توانایی مشارکت در ساخت مسکن برای کارکنان خود را دارند، تهیه و تنظیم شده است.

در این جلسه، مسعود هاشمی، سرپرست دفتر سرمایه‌گذاری و فناوری‌های نوین ساخت، گزارشی از عملکرد دفتر خود را ارائه داد. او به جزئیات پیشرفت پروژه‌های مشارکتی سازمان ملی زمین و مسکن، شناسایی زمین‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری و تسهیل در اجرای این پروژه‌ها پرداخت. همچنین، تدوین شیوه‌نامه استفاده از فناوری‌های نوین در پروژه‌های در دست اقدام این سازمان نیز از جمله موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، یکی از تفاهم‌نامه‌های منعقده با شرکت‌های پیشران صنعتی تحت عنوان "طرح همیار صنعت" قرار دارد که می‌تواند باعث تسریع در اجرای طرح‌های تأمین مسکن بر اساس سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی گردد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید