زاکانی با حفظ سمت دستیار ویژه رئیس جمهور میشود

  • صفحه اصلی
  • زاکانی با حفظ سمت دستیار ویژه رئیس جمهور میشود
زاکانی با حفظ سمت دستیار ویژه رئیس جمهور میشود
شهردارد تهران دستیار ویژه رئیس جمهور میشود

زاکانی با حفظ سمت دستیار ویژه رئیس جمهور میشود

به گزارش مهندسان شهر، شهردار تهران اعلام کرده است که در صورت تصویب در دولت، به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران عمل خواهد کرد و مسئولیت پیگیری و گزارش به رئیس جمهور را برعهده خواهد داشت.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در جلسه هیات دولت به خبر مربوط به انتخاب او برای سمت دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی تهران پاسخ داد. او بیان کرد که دستگاه‌ها و سازمان‌ها مسئولیت خود را به عهده دارند و وظیفه شهردار تهران نیست که جای کسی را بگیرد.

زاکانی افزود که هنوز این مسئله مصوب نشده و باید در هیات دولت تصویب شود. در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا همزمان با شهردار بودن، انتخاب به عنوان دستیار رئیس جمهور مجاز است، وی گفت: "فرقی نمی‌کند، هیچ منع قانونی ندارد. او یک مامور ویژه است و وظیفه او این است که دستگاه‌ ها با همراهی با یک برنامه دقیق، پرونده‌های آسیب‌های اجتماعی را ببندند."

زاکانی بیان کرد که مسئولیت پیگیری این مسائل به عهده خودش است و باید گزارش را به رئیس جمهور ارائه دهد، اما در عین حال دستگاه‌ها نیز باید به کار خود ادامه دهند. او همچنین اشاره کرد که هنوز این مسئله در دولت تصویب نشده است.

_______________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید