زاکانی از سه پروژه بزرگراهی پایتخت بازدید کرد

  • صفحه اصلی
  • زاکانی از سه پروژه بزرگراهی پایتخت بازدید کرد
زاکانی از سه پروژه بزرگراهی پایتخت بازدید کرد
علیرضا زاکانی

زاکانی از سه پروژه بزرگراهی پایتخت بازدید کرد

صبح امروز - دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - علیرضا زاکانی، شهردار تهران، به همراه عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، هادی حق‌بین، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدصادق خیرخواه، مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، و دیگر مدیران شهری به صورت سرزده به کارگاه پروژه‌های احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، بزرگراه شهید بروجردی و آزادراه شهید شوشتری رفتند تا به صورت نزدیک‌تر با روند پیشرفت این پروژه‌ها آشنا شوند.

در ابتدا، زاکانی در پروژه شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) در محل تقاطع استاد معین حاضر شد و توضیحات سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری و مدیران این پروژه درباره آخرین اقدامات اجرایی و برنامه‌های آتی برای تکمیل آن را گوش داد.

سپس، شهردار تهران به بخش جنوب غربی تقاطع فتح رفتند، جایی که سوله‌های وابسته به وزارت آموزش و پرورش به عنوان معارض پروژه در حال برچیده شدن بودند.

پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب پایتخت نیز به فاز نخست آن که به زودی به شهروندان تحویل داده می‌شود، مورد بازدید قرار گرفت. در این بازدید، گزارشی از وضعیت اجرایی اخیر ارائه شد و تاکید بر تکمیل به موقع مسیر ۳۷۰۰ متری فاز نخست این بزرگراه صورت گرفت.

در ادامه، شهردار تهران به منطقه جنوب شرق پایتخت رفت تا پیشرفت اقدامات انجام شده در فاز نخست آزادراه شهید شوشتری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. این آزادراه محوری شمالی-جنوبی است که بزرگراه‌های آزادگان، شهید رستگار و امام رضا(ع) را در جنوب شرق پایتخت به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند. در طول بازدید از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری، گزارشی از روند اجرایی و موانع ممکن در این پروژه ارائه شد و درباره راهکارهای تسریع در اقدامات اجرایی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


برای دریافت جدیدرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید