زاکانی ادعا کرد شهرداری آماده ی همکاری با دولت است

  • صفحه اصلی
  • زاکانی ادعا کرد شهرداری آماده ی همکاری با دولت است
زاکانی ادعا کرد شهرداری آماده ی همکاری با دولت است
دولت و شهرداری

زاکانی ادعا کرد شهرداری آماده ی همکاری با دولت است

در آیین گرامیداشت روز کارمند و بیست و دومین جشنواره شهید رجایی، علیرضا زاکانی به بیان اهمیت خدمت در خانواده بزرگ شهرداری پرداخت و اعلام کرد که شهرداری تهران آماده همکاری مشترک با دیگر نهادها است.

وی ادامه داد: ارتقاء مدیریت شهری و اراده شورای ششم و مدیریت مشترک، تبدیل شدن شهرداری به نهاد اجتماعی و تحقق تحول درونی از جمله اهداف ماست.

زاکانی اعلام کرد: بیش از ۹۹ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با شهرداری در ارتباط هستند و همبستگی ما در سطح خدمتگزاری بسیار مهم است.

وی با اشاره به تحول فناورانه، همکاری بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان را به عنوان هدف دیگری از تحولات در شهرداری تهران عنوان کرد.

شهردار تهران به تلاش‌های انسانی در جهت افزایش اعتماد مردم اشاره کرد و آرزو کرد که پیشرفت‌ها و افتخارات شهرداری تهران رو به رشد باشد.

در این مراسم، مهثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، علیرضا فخاری، استاندار تهران، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و سایر مقامات شهری، کارمندان برتر شهرداری تهران را تقدیر کردند و جوایز و تشکرنامه‌هایی به آن‌ها اهدا شد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید