رفع تعرض فوری 750 هکتار زمین و 160 هکتار اجرای حکم قطعی در زمین‌های دولتی

  • صفحه اصلی
  • رفع تعرض فوری 750 هکتار زمین و 160 هکتار اجرای حکم قطعی در زمین‌های دولتی
رفع تعرض فوری 750 هکتار زمین و 160 هکتار اجرای حکم قطعی در زمین‌های دولتی
در 5 ماه نخست امسال توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد؛

رفع تعرض فوری 750 هکتار زمین و 160 هکتار اجرای حکم قطعی در زمین‌های دولتی

در طی پنج ماه ابتدای امسال، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن به بیش از ۲ هزار حادثه تعرض به زمین‌های دولتی با مساحت بیش از ۷۵۰ هکتار پاسخ داده و تعرضات را به طور فوری رفع کرده است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، اعلام کرد که تنها در مردادماه، بیش از ۳۶۰ مورد تعرض به اراضی دولتی به صورت فوری رفع شده است که مساحت این اراضی بیش از ۱۴۲ هکتار است.

وی افزود: در این مدت، حدود ۲۰۰ مورد حکم قطعی به نفع دولت توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اجرا شده که در این اجرا، بیش از ۱۶۰ هکتار زمین دولتی به بیت‌المال بازگشته است.

مالکی به تفصیل اعلام کرد: در ماه مرداد، ۴۴ مورد حکم قطعی در سراسر کشور اجرا شده که مساحت این زمین‌ها بیش از ۴۶ هکتار است.

وی افزود: بیشترین تعداد تعرضات و رفع تعرضات در ماه مرداد در استان‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی رخ داده است و بیشترین تعداد احکام اجرایی مربوط به استان‌های سمنان، کردستان و کرمان است.

در پایان، مالکی به یادآوری کرد که در ماه مرداد در استان‌های البرز، اردبیل، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه و گلستان هیچ تعرضی به اراضی دولتی گزارش نشده است.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید