دخالت داماد زاکانی در تصمیمات برخی مدیران شهرداری تهران

  • صفحه اصلی
  • دخالت داماد زاکانی در تصمیمات برخی مدیران شهرداری تهران
دخالت داماد زاکانی در تصمیمات برخی مدیران شهرداری تهران
اعتراض اعضا شورای شهر از دخالت های داماد زاکانی در تصمیمات مدیران شهرداری تهران

دخالت داماد زاکانی در تصمیمات برخی مدیران شهرداری تهران

در جلسه یکصد و شصت و نهمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، علی‌اصغر قائمی، یکی از اعضای شورا، در تذکری که ارائه کرد، به موضوع مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری پرداخت. او اعلام کرد که این تذکر مدتی است که آماده شده بوده، اما به دلیل عدم فرصت مناسب، تاکنون ارائه نشده بوده است. او اضافه کرد که این تذکر را با اکراه ارائه می‌دهد و اصلاً نخواسته بود که شرایطی پیش آید که به چنین تذکراتی نیاز پیدا کند.

قائمی اظهار کرد که موضوع تذکر او مربوط به مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در تصمیم‌گیری‌های برخی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران است. او تاکید کرد که این مداخلات به حدی رسیده که حتی اختیار تصمیم‌گیری در موارد ساده نیز از مدیران این سازمان‌ها سلب شده است.

وی به لغو حکم مشاوره برای داماد آقای زاکانی اشاره کرد و این تصمیم را قابل تقدیر دانست، اما تاکید کرد که انتظار می‌رفت این تصمیم به عمل اجرا شود و به جای آن شاهد اتفاقات دیگری شد که امروز شاهد آن هستیم.

قائمی اعلام کرد که در دو سال اخیر هیچ دستاورد چشمگیری در زمینه هوشمندسازی در مقیاس ملی در شهرداری تهران داشته نشده است و به جای پیشرفت، برخی اقدامات به نظر می‌رسد به عقب رفته‌اند. او بیان کرد که ریشه برخی از این مشکلات به مداخلات مذکور بازمی‌گردد.

در پایان، قائمی اعلام کرد که متن تذکر او به امضای ۹ نفر دیگر از اعضای شورا رسیده و این تذکر به هیات‌رئیسه شورا تقدیم خواهد شد. همچنین، او امیدواری داشت که شهردار تهران با استفاده از تدبیر مناسب، این مشکل را حل کند.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید