حمایت از انبوه سازان در راستای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

  • صفحه اصلی
  • حمایت از انبوه سازان در راستای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
حمایت از انبوه سازان در راستای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

حمایت از انبوه سازان در راستای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با سرمایه گذاران و انبوه سازان مسکن در استان، به تأکید بر توانمندی و ظرفیت مناسب این انبوه سازان برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن پرداخت. او بیان کرد که ورود انبوه سازان به این عرصه، باعث تسریع در روند اجرای طرح‌های مسکن می‌شود.

حمزه لو تأکید کرد که انبوه سازان با مشارکت در ساخت و تهیه زمین‌ها می‌توانند دولت را در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن یاری کنند و ورود بخش خصوصی به این عرصه، تولید مسکن را افزایش می‌دهد.

وی افزود که انبوه سازان دارای ظرفیت و سرمایه مناسبی هستند و می‌توانند به نحوی مناسب در ساخت مسکن در استان آذربایجان غربی نقش داشته و زمین‌های مورد نیاز برای این پروژه‌ها رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.

او همچنین تأکید کرد که اگر بخش مسکن فعال شود، بسیاری از بخش‌های دیگر نیز فعال خواهند شد و در این راستا حمایت از انبوه سازان از مهمترین اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی است.

در پایان، او به اهمیت استفاده از بافت‌های فرسوده شهری اشاره کرد و تأکید کرد که با بازسازی و جانمایی این بافت‌ها در درون شهرها، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سرعت اجرای پروژه‌های مسکن نیز افزایش خواهد یافت.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید