جمع آوری پل های عابر پیاده توسط شهرداری

  • صفحه اصلی
  • جمع آوری پل های عابر پیاده توسط شهرداری
جمع آوری پل های عابر پیاده توسط شهرداری
پل های عابر پیاده

جمع آوری پل های عابر پیاده توسط شهرداری

جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه متأسفانه شهرداری تهران اقدام به جمع‌آوری پل‌های عابر پیاده کرده و در این مدت هم ۳۰ پل جمع‌آوری شده است، گفت: این جمع‌آوری و سلب محل تردد امن سبب شده که شهروندان از لابلای خودروها عبور کنند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی خواهد شد و در عین حال مردم را با جمع‌آوری پل‌ها تشویق به بی نظمی و بی انضباطی می‌کنیم و این در حالیست که شاهد کاهش ایمنی تردد هم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری پل‌ها و تبدیل آنها به ضایعات دور ریختن سرمایه‌ها است، ادامه داد: نکته قابل توجه این است که سازمان ترافیک به عنوان متولی هیچ مداخله و مشارکتی در این زمینه نداشته و زمانیکه ما این پل‌ها را در سطح شهر تهران نصب کردیم حدود ۶۰ درصد تلفات کاهش یافت و با جمع‌آوری این پل‌ها قطعا شاهد افزایش تلفات خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران افزود: با خبر شدیم که شهرداری تهران در صدد جمع‌آوری نرده‌های جدا کننده خطوط «بی آر تی» است و به نظر می‌رسد احتمالا شهرداری با اینگونه اقداماتش که موجب تردد ناایمن می‌شود می‌خواهد طرح کاهش جمعیت را اجرا کند. چرا که جمع‌آوری پل و نرده‌های ایمن، ایمنی را کاهش می‌دهد و این اقدامات ناسنجیده مورد قبول نیست.

مهدی چمران در واکنش به تذکر تشکری هاشمی تصریح کرد: احتمالا تذکر شما پیرامون وضعیت پل‌های عابر پیاده مکانیزه بوده که بارها اعضای شورا در خصوص وضعیت ایمنی آنها تذکر داده بودند. البته برای حل مشکل پل‌های عابر پیاده هم یا باید مسقف شوند و یا باید به گونه‌ای محفوظ شوند که در اثر باد و باران تخریب نشوند.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید