جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد

  • صفحه اصلی
  • جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد
جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد
در راستای اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن:

جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن اظهاراتی داد:

در یک جلسه کارگروهی که در محل استانداری زنجان برگزار شد و با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اصغر اسماعیلی اظهار کرد که تاکنون توفیقات خوبی در زمینه مسکن در استان زنجان حاصل شده است، اگرچه مشکلاتی نیز وجود دارد و این مسائل را نباید نادیده بگیریم.

وی افزود: "برای بیش از ۶ هزار واحد مسکونی، پروژه‌های نهضت ملی مسکن متمم ۲۰۰ میلیون تومانی آماده شده‌اند، و برای دستیابی به این اهداف، تلاش‌های زیادی انجام شده است توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان."

محسن افشارچی نیز در این جلسه اهمیت نظم و مدیریت متقاضیان را تأکید کرد و توصیه کرد که از روند اجرای پروژه‌ها به‌صورت قانونی آگاهی داشته باشند.

وی بیشتر از همه بر لزوم همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط با حوزه ساخت مسکن برای ساخت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأکید کرد و اهمیت تعجیل در تائید نصب آسانسورها در پروژه‌ها را مورد توجه قرار داد.

استاندار زنجان نیز تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان را برای اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحسین کرد.

در پایان جلسه، مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان اشاره کرد که گزارش‌های زیادی از متقاضیان به این دفتر ارسال می‌شود و تمام مشکلات به‌صورت دقیق توسط نمایندگان متقاضیان بررسی می‌شود. همچنین به مسائل مربوط به نمای بیرونی پروژه M۶ پرداخت و اظهار کرد که این پروژه از نظر فنی و اجرایی مشکلی ندارد و مشکلات متقاضیان نیز در حال رفع است.

وی اضافه کرد: "مشکلی در اجرای نمای بیرونی وجود ندارد و مشکلاتی که متقاضیان داشتند، در حال حل شدن است." همچنین تأکید کرد که تمام مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن توسط نمایندگان متقاضیان در جلسه بررسی و رصد می‌شود.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید