توری مش سبک نیاز ساختمان سازی مدرن

توری مش سبک نیاز ساختمان سازی مدرن

توری مش سبک نیاز ساختمان سازی مدرن

توری مش یکی از مصالحی است که در صنایع مختلف به خصوص ساختمان سازی کاربردهای فراوانی دارد. انواع متفاوتی از این توری‌ها وجود دارند مانند:توری مش سبک، توری مش جوشی و البته مراکز فروش مصالح با توجه به نوع مش لیست قیمت مش فلزی را به شما ارئه می‌دهند تا شما بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. اما با توجه به اینکه شاید شما ندانید که توری مش دقیقاً چیست ما اول به معرفی این محصول می‌پردازیم تا شما هر چه بهتر با آن آشنا شوید.

توری مش سبک، توری مش جوشی و انواع توری مش چه هستند؟

توری مش یک توری تولید شده از میلگرد های ساده یا آجدار مشبک است که معمولاً در فونداسیون و کف و غیره استفاده می‌شود، این نوع توری کاملاً منحصر به فرد و متفاوت از سایر توری‌های مرغی و توری‌های حصاری و توری‌های گابیون می‌باشد چون در بقیه توری‌ها سیم مفتول به هم بافته و تابیده می‌شود ولی در این نوع توری مشی تمامی میلگردها به شکل نقطه به نقطه به هم جوش زده می‌شود، برای همین دلیل به توری مشی توری جوشی یا مش جوشی نیز گفته می‌شود.

قیمت توری مش با توجه به سایز چشمه‌های آن و سایز میلگرد و نوع میلگرد متفاوت می‌باشد. میلگردهای ساده و آجدار در انواع مختلف سایزها مانند ۴, ۶, ۸, ۱۰, ۱۲, ۱۴ میلی متر که در چشمه‌های ۵, ۱۰, ۱۵, ۲۰, ۲۵, ۳۰ سانتی متری جهت تولید توری‌های مش استفاده می‌شوند البته شایان به ذکر است که در صنعت ساخت و ساز متداول‌ترین و پر کاربردترین توری مش با میلگرد ۶ ساده و ۸ آجدار می‌باشد. بر اساس همین موضوع می‌توان به صراحت گفت که قیمت توری مش در توری‌هایی با سایز میلگرد بیشتر و چشمه‌های کوچک‌تر بیشتر شده و در توری‌هایی که سایز میلگرد کمتر و سایز چشمه‌ها بزرگ‌تر دارند قیمت آن کاهش می باید.

استفاده از توری‌های مش مزیت‌های بسیاری دارد. استفاده از این توری‌ها موجب می‌شود که سرعت جاگذاری بالاتر برود. همچنین موجب می‌شوند تا در هزینه تهیه و حمل و نقل مصالح صرفه جویی شود.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید