تلاش برای به‌روزرسانی گزارشات حسابرسی در دوره ششم مدیریت شهری

  • صفحه اصلی
  • تلاش برای به‌روزرسانی گزارشات حسابرسی در دوره ششم مدیریت شهری
تلاش برای به‌روزرسانی گزارشات حسابرسی در دوره ششم مدیریت شهری
گزارشات حسابرسی در دوره ششم شهری به روزرسانی میشود

تلاش برای به‌روزرسانی گزارشات حسابرسی در دوره ششم مدیریت شهری

به گزارش مهندسان شهر، محمد آخوندی در آیین تجلیل از حسابرسان اعلام کرد که گزارشات حسابرسی سالهای ۹۶ تا ۹۹ که به علت عدم قرائت وظیفه قانونی بود، در حال حاضر توسط کارگروه حسابرسی قرائت شده و طی هشت ماه آماده شده است. او بیان کرد که قرائت این گزارشات و اصلاح فرآیند کاری مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها بهبود عملکرد را به دنبال دارد. همچنین، آخوندی به مستندسازی گزارشات حسابرسی اشاره کرد و بیان کرد که این گزارشات در قالب کتاب منتشر شده است.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، نیز اظهار داشت که علاوه بر ارائه گزارشات حسابرسی به سمع و نظر شورا و مردم، باید این گزارشات به وزارت کشور نیز ارائه شود و در جریان بررسی آنها عملکرد مجموعه‌ها نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. او تاکید کرد که انجام حسابرسی به موقع و اطلاع‌رسانی به مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها بسیار مهم است.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، همچنین به اهمیت اثرگذاری گزارشات حسابرسی در زمان مناسب اشاره کرد و تاکید کرد که مجلس و شورا اقداماتی برای بروزرسانی گزارشات انجام داده‌اند. وی نیز بیان کرد که شورا نظارت بر عملکرد مدیران شهرداری دارد و گزارشات حسابرسی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ آماده شده و به روز شده‌اند.

مهدی اقراریان، رئیس کمیته حقوقی شورا، نیز از عمق‌بخشی نظارت شورا در تمام بخش‌ها خبر داد و تاکید کرد که کمیته حقوقی آمادگی دارد تا به دغدغه‌های حسابرسان پیگیری کند و در صورت لزوم، مسائل را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کند.

در این آیین، کتب گزارشات حسابرسی مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران رونمایی شد.

___________________________________________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید