تسهیلات نهضت ملی مسکن اولویت اعطای وام‌ در بانک ها است

  • صفحه اصلی
  • تسهیلات نهضت ملی مسکن اولویت اعطای وام‌ در بانک ها است
تسهیلات نهضت ملی مسکن اولویت اعطای وام‌ در بانک ها است
پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

تسهیلات نهضت ملی مسکن اولویت اعطای وام‌ در بانک ها است

به گزارش مهندسان شهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دومین همایش مدیران ارشد بانک مسکن با حضور سیدعباس حسینی، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل و مدیران ارشد بانک مسکن در استان‌های مختلف به‌صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این همایش، سیدعباس حسینی به سیاست‌های جدید و نحوه راهبری بانک مسکن در آینده پرداخت. مدیرعامل بانک مسکن در ابتدای سخنان خود تأکید کرد که بانک مسکن به‌عنوان بانکی تخصصی، مسئولیت تامین مسکن آحاد مردم را بر عهده دارد و نیازمند فعالیت دقیق و مؤثر در شبکه بانکی است. او با تأکید بر اهمیت نقش کارکنان بانک مسکن در گره‌گشایی امور مردمی و پشتیبانی از نظام ولایی و دولت مردمی، این فعالیت‌ها را مقدس می‌دانست.

سیدعباس حسینی در ادامه به طرح نهضت ملی مسکن پرداخت و گفت که بانک تخصصی مسکن مسئولیت انجام تکالیف مالی این طرح ملی را برعهده دارد و این طرح همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب و دولت مردمی بوده است. وی تأکید کرد که اجرای سریع و با کیفیت این طرح نیز از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی به‌کرات تأکید شده است.

مدیرعامل بانک مسکن در پایان همایش، صیانت از نام و اعتبار بلند بانک مسکن را به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه کارکنان بانک بیان کرد و نیروهای متخصص و متعهد را مؤثر در حفظ این نام دانست. حسینی با برنامه‌ریزی دقیق و همت مضاعف، اعتقاد داشت که بانک مسکن به جایگاه تاریخی و شایسته‌اش دست خواهد یافت.

___________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید