تسهیلات بیشتر بانک مسکن برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

  • صفحه اصلی
  • تسهیلات بیشتر بانک مسکن برای حمایت از شرکت های دانش بنیان
تسهیلات بیشتر بانک مسکن برای حمایت از شرکت های دانش بنیان
تسهیلات بانک مسکن

تسهیلات بیشتر بانک مسکن برای حمایت از شرکت های دانش بنیان

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، در یک نشست مشترک با رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران آن، به موضوعات مهمی پرداخت. وی اظهار داشت که بنیاد مسکن دارای ظرفیت عالی در بخش فنی و مهندسی است که با همکاری میان بخش‌ها و شرکت‌های مختلف بانک و بنیاد، می‌توان ظرفیت‌های قوی‌تری را برای توسعه کشور ایجاد کرد. او با تأکید بر اهمیت بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای در بخش مسکن، به تخصیص بیش از ۹۵ درصد فعالیت‌های بانک به بخش مسکن و طرح نهضت ملی مسکن پرداخت. حسینی توضیح داد که بانک مسکن به عنوان تنها بانکی که تسهیلات مناسبی در خرید، ساخت و تعمیر مسکن ارایه می‌دهد، اهمیت خاصی دارد.

وی درباره حمایت بانک مسکن از شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از ابزارهای نوین، تأکید کرد: این بانک تسهیلات بیشتری به این شرکت‌ها ارایه می‌دهد و این سیاست در آینده با تشدید، به منظور حمایت از بومی‌سازی ساخت مسکن با فناوری نوین، ادامه خواهد یافت.

حسینی افزود: بانک مسکن نیز به صنعتی‌سازی و بومی‌سازی فرآیند ساخت مسکن کمک می‌کند و تلاش می‌کند تا با اتخاذ استانداردهای جهانی، فاصله‌ها را در این زمینه کاهش دهد.

او با بیان آمادگی بانک مسکن برای تقویت هم‌افزایی بین بخش‌های مختلف بانک و بنیاد مسکن، به توسعه خدمات نوین بانک در حوزه ساخت مسکن و افزایش ظرفیت بین‌المللی بانک اشاره کرد.

وی در پایان اظهار کرد که بانک مسکن توانایی ارائه خدمات مقتدرانه در زمینه‌های ارزی و بین‌المللی را دارد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید