ترک فعل مسئولان در ماجرای آلودگی هوا پیگیری قضایی شود

  • صفحه اصلی
  • ترک فعل مسئولان در ماجرای آلودگی هوا پیگیری قضایی شود
ترک فعل مسئولان در ماجرای آلودگی هوا پیگیری قضایی شود

ترک فعل مسئولان در ماجرای آلودگی هوا پیگیری قضایی شود

در دیدار با دادستان کل کشور، سوده نجفی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، با تأکید بر اهمیت آلودگی هوا برای سلامت شهروندان، خواستار برخورد قضایی با مسئولان در ارتباط با این موضوع شد. وی در این نشست تخصصی با دادستان کل کشور، تشکیل یک کارگروه ویژه جهت همکاری بین حوزه شهری و قضایی را برای مقابله با آلودگی هوا در تهران پیشنهاد کرد. نجفی به اهمیت قانون هوای پاک و تلاش شهرداری تهران در توسعه حمل و نقل عمومی و کمربند سبز تهران اشاره کرد و بر ادامه برخورد جدی با کسانی که در این مسئله قصور کرده‌اند تأکید کرد.

همچنین، او به ابعاد و چالش‌های موجود در شهر تهران، به ویژه مسائل کودکان کار، تکدی‌گری، خانه‌های پلاک قرمز، و معتادان متجاهر اشاره کرد و خواستار همکاری بین بخش‌ها و دستگاه‌های دولتی برای حل این مسائل شد. او همچنین به اهمیت امنیت غذایی و سلامت محصولات کشاورزی، تنظیم دستفروشان و مسدودسازی معابر توسط دستفروشان، و وحدت رویه در اجرای رای ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها اشاره کرد.

سوده نجفی تأکید کرد که تنها با مدیریت یکپارچه و هماهنگ شهری، می‌توان چالش‌هایی مانند آلودگی هوا و سایر مسائل شهری را بهبود بخشید و برای آینده بحران‌های غیر قابل پیش بینی جلوگیری کرد.

________________________________________________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید