تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس

  • صفحه اصلی
  • تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس
تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس
وزیر راه و شهرسازی:

تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و پردیس

وزیر راه و شهرسازی با اعلام مدیریت بازار مسکن و ارائه راهکارهای متعدد، از آغاز عرضه گسترده زمین در کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد. وی اعلام کرد که طی ماه جاری بیش از ۱۴ هزار واحد مسکونی در مناطق پرند و پردیس به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار کرد که پس از چندین سال انتظار ساکنان منطقه پرند برای متروی این شهر، پروژه نهایتاً به اتمام رسیده و تست گرم متروی پرند به زودی انجام می‌شود. وی اعلام کرد که با افتتاح ۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند، متروی پرند نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی به برخی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای مدیریت بازار مسکن اشاره کرد و از جمله تدابیر مالیات بر خانه‌های خالی، ساماندهی مشاوران املاک، و راه‌اندازی سامانه‌های ثبت معاملات اجاره و خرید و فروش مسکن و همچنین قانون ساماندهی بازار اجاره و مسکن یاد کرد. وی تاکید کرد که همه این ابزارها به منظور کنترل و مدیریت بازار مسکن اتخاذ شده‌اند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین اعلام کرد که عرضه گسترده زمین در کشور از هفته آینده آغاز می‌شود و این اقدام جزء راهکارهای وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مدیریت بازار مسکن است. وی به رشد مثبت در تولید مسکن و ساختمان در این سال اشاره کرد و بیان کرد که این مسیر در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

بذرپاش از تحویل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در مناطق پرند و پردیس خبر داد و اعلام کرد که تا پایان ماه جاری ۴ هزار واحد مسکن مهر در پرند و ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تحویل متقاضیان خواهند شد. همچنین وی از عرضه خانه‌های خالی در شهرهای جدید به بازار مسکن و اجاره نیز خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد که تا پایان سال جاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به مردم عرضه خواهد شد و از احتکار زمین در مناطق شهری و روستایی جلوگیری می‌شود.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید