تحویل 7500 قعطه زمین به متقاضیان سه فرزند و بیشتر

  • صفحه اصلی
  • تحویل 7500 قعطه زمین به متقاضیان سه فرزند و بیشتر
تحویل 7500 قعطه زمین به متقاضیان سه فرزند و بیشتر
احدا زمین در طرح جوانی جمعیت

تحویل 7500 قعطه زمین به متقاضیان سه فرزند و بیشتر

به گزارش مهندسان شهر، در گفت‌وگوی زنده تلفنی، مهرداد بذرپاش، به اجرای طرح جوانی جمعیت در حوزه مسکن پرداخت. او اعلام کرد که در استان خراسان رضوی، در مجاور بارگاه امام رئوف، بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط طرح جوانی جمعیت شناسایی شده‌اند. اما مطابق قانون، تعداد واجدین شرایط محدود به بیش از ۵ هزار و ۷۰۰ نفر شد. بذرپاش افزود که همراه با مسئولان استانی، بیش از هزار و ۲۱۰ قطعه زمین به واجدین شرایط تحویل داده شده است و تا پایان سال بقیه زمین‌ها نیز تحویل داده خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد: تحویل زمین و آماده‌سازی آن ملزومات و بستری خاصی را می‌طلبد که شامل خدمات زیربنایی و تأمین زمین است. او افزود که همه در حال پیگیری تعهدات خود هستند و تلاش می‌کنند حداکثر تعهدات را انجام دهند. وزیر اعلام کرد که در طول این ۱۰ روز و دوران عید، در سراسر کشور حدود ۷ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین تحویل داده شده است و تا پایان سال نیز تحویل زمین‌های دیگری انجام خواهد شد.

بذرپاش تأکید کرد: در کل کشور حدود ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند و با همت همکاران در وزارت راه و شهرسازی، تقریباً ۷۰ هزار نفر واجد شرایط تا پایان سال زمین خود را دریافت خواهند کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت مسئولان، این طرح مهم و ضروری برای جوانان اجرا شود و به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین‌های آماده‌سازی شده و خدمات زیربنایی را دارای هزینه‌هایی برای دولت می‌باشد، افزود: از واجدین شرایط وجهی دریافت نمی‌شود و زمین‌ها به صورت رایگان تقدیم می‌شوند. وی در مورد سامانه ثبت نام نیز اظهار کرد که سامانه همچنان باز است و واجدین شرایط می‌توانند ثبت نام کنند، اما تا پایان سال زمانی به وی داده شود تا بقیه اقدامات لازم را انجام دهد.

_______________________________________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید