تامین زمین برای ۸۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در لارستان

  • صفحه اصلی
  • تامین زمین برای ۸۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در لارستان
تامین زمین برای ۸۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در لارستان
مدیرکل راه و شهرسازی لارستان:

تامین زمین برای ۸۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت در لارستان

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در مراسم واگذاری ۵۰۲ قطعه زمین از ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این شهرستان صحبت کرد. او اعلام کرد که در این شهرستان بیش از ۲ هزار و ۳۲۰ نفر درخواستی برای زمین‌های این طرح داشتند و این طرح تاکنون به خوبی پشتیبانی شده است. تایید نهایی در حوزه جوانی جمعیت تا کنون برای حدود ۸۴۰ نفر اعلام شده و برای ۸۲۰ نفر از آن‌ها زمین تأمین شده است.

وی افزود که در مراسم این طرح، تقریباً ۲۰۰ متر مربع زمین به صورت رایگان به متقاضیان تحویل داده می‌شود. اگر متقاضی توان مالی برای خرید بیشتر از ۲۰۰ متر مربع زمین را نداشته باشد، می‌تواند در فازهای بعدی از طرح زمین ۲۰۰ متر مربعی تامین شود.

مدیرکل به اهمیت توجه به قانون حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرد و تأکید کرد که باید بیشترین حمایت ممکن به افراد و خانواده‌ها در این زمینه ارائه شود.

در آخرین بخش مصاحبه، او اظهار کرد که متقاضیان باید در سامانه سمن ثبت‌نام کنند و توضیح داد که تا کنون در برخی از شهرها، افراد به دلیل افزایش ناگهانی جمعیت نمی‌توانند ثبت‌نام کنند. همچنین توضیح داد که در برخی موارد، متقاضیان می‌توانند همزمان از طرح نهضت ملی مسکن و بحث ۲۰۰ متر مربع استفاده کنند.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید