تاریخ آزمون نظام مهندسی 1402 دوره دوم

تاریخ آزمون نظام مهندسی 1402 دوره دوم
ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402 نوبت دوم
براساس اعلام دفتر مقررات ملی ساختمان دوره دوم آزمون نظام مهندسی سال 1402 در مهرماه 1402 برگزار میگردد.

تاریخ آزمون نظام مهندسی 1402 دوره دوم

متقاضیانی که درخواست شرکت در دور دوم آزمون نظام مهندسی سال 1402 را دارند باید بدانند این آزمون در مهرماه برگزار میگردد و زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی متعاقبا در چند روز دیگر باید اعلام گرددو همچنین دوره سوم آزمون نظام مهندسی در بهمن یا اسفند برگزار میگردد.

البته بسیاری از شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی اول با خود این آزمون مشکل اساسی دارند و بنا به گزارشی که به صورت میدانی از آزمون دهندگان نظام مهندسی جمع آوری شد سخت بودن آزمون را امری غیر منطقی دانسته اند ، بهتر است به جای این آزمون های تئوری، هر مهندسی که متقاضی اخذ پروانه لاشتغال به کار مهندسی است به صورت شرکت در دوره کارآموزی در گارگاه های نظارت برای صلاحیت نظارت و کارآموزی در شرکت های مشاور در صلاحیت طراحی و ... شرکت نماید.

ضمن این که برخی برپایی این آزمون از سمت وزارت راه و شهرسازی را درآمد بسیار بالای آن می دانند و سختی این آزمون به ضرر آزمون دهندگان و به سود وزارت راه و شهرسازی است ، اگر هر شخص در یک گرایش از رشته آزمون دهد ، با توجه به اینکه به گفته وزارت راه و شهرسازی حدود 150 هزار نفر در دوره قبل ثبت نام کرده اند که اگر برای شرکت در هر آزمون 200 هزار تومان از متقاضی دریافت شود عددی حدود 30 میلیارد برای وزارت خانه درآمد است ، پس برگزاری این آزمون در هر فصل از سال درآمد خوبی برای وزارت راه ایجاد میکند.



لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید