بیش از 10 هزار تن آسفالت در 10 منطقه توزیع شد

  • صفحه اصلی
  • بیش از 10 هزار تن آسفالت در 10 منطقه توزیع شد
بیش از 10 هزار تن آسفالت در 10 منطقه توزیع شد
توزیع آسفالت

بیش از 10 هزار تن آسفالت در 10 منطقه توزیع شد

عملیات بهبود و آسفالت معابر منطقه با هدف بهبود تردد خودروها و ایجاد ایمنی در ترافیک شهروندان در حال اجراست. شهردار منطقه ۱۰ اعلام کرده که از ابتدای سال تا به حال، بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت دستی و مکانیزه در معابر اصلی و فرعی توزیع شده است. همچنین، در حال حاضر در مناطق مختلف اقدام به تراش و روکش دستی آسفالت می‌شود.

عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت نیز در محورهای اصلی انجام شده است، از جمله خیابان‌های هاشمی، یادگار امام(ره)، طوس، بهنود، شهید رحیمی، شهیدان، رودکی، و خوش. این اقدامات در جهت بهسازی و بهبود وضعیت معابر منطقه صورت گرفته است.

در نظر گرفته شده که بیشتر معابر منطقه در وضعیت فرسوده قرار دارند و به همین دلیل، عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در معابر اصلی و فرعی به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است. این اقدامات به هدف ارتقاء کیفیت تردد و ایجاد شرایط ایمنی برای ترافیک شهروندان انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی‌های جاری نیز شامل اجرای عملیات آسفالت در معابری است که به مرمت و بهسازی نیاز دارند. به تازگی، تعداد زیادی تن آسفالت در نواحی مختلف منطقه توزیع شده است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در کل، این اقدامات در راستای بهبود وضعیت تردد و ایمنی در ترافیک منطقه انجام می‌شود و با توجه به برنامه‌های آینده، ادامه خواهد داشت.


برای دریافت جدیدترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید