برگزاری چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین

  • صفحه اصلی
  • برگزاری چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین
برگزاری چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین
با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی؛

برگزاری چهارمین کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات استان قزوین

در یک جلسه کارگروهی در استان قزوین، با حضور نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در گروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، به بررسی وضعیت بازار املاک و مستغلات پرداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در استان قزوین، چهارمین جلسه کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات با حضور علیرضا محلی، نماینده ویژه وزیر راه و شهرسازی در این گروه، سید علی هاشمی مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

در این جلسه، پیرامون گشت مشترک و بازدید‌های انجام شده از مشاورین املاک در استان، گزارشی توسط رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ارائه شد.

همچنین، نماینده شورای هماهنگی بانک‌ها نیز پیرامون مسائل مرتبط با مسکن، ازدواج جوانان، رونق مسکن، جمعیت و مسائل مربوط به جوانان گزارشی ارائه کرد.

در ادامه، سید علی هاشمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، به برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در زمینه مسکن و بازدید‌های انجام شده از بنگاه‌های مشاور املاک در استان پرداخت.

همچنین، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اداره کل امور مالیاتی، اداره تعزیزات حکومتی، معاونت مسکن و ساختمان، معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، به تبدیل نظر در مواردی از جمله شناسایی خانه‌های خالی، میزان جرایم واحدهای متخلف، اقدامات نهضت ملی مسکن، طرح اقدام ملی مسکن، میزان واگذاری زمین‌ها و تعداد مشاورین املاک مجاز و غیرمجاز، و نتایج بازرسی‌های انجام شده پرداختند.

برای دریافت اخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید