بازدید وزیر راه و شهرسازی از متروی پرند

  • صفحه اصلی
  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از متروی پرند
بازدید وزیر راه و شهرسازی از متروی پرند
وزیر راه و شهرسازی:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از متروی پرند

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح مدرسه نوچمنی؛ نخستین مدرسه هوشمند در شهرهای جدید پرند، به حضور رییس‌جمهور، از افتتاح مترو و تحویل ۴ هزار واحد مسکن مهر پرند در آینده نزدیک خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم بیان کرد که در شهرهای جدید، به ویژه پرند، طرح‌های توسعه بر اساس ظرفیت‌های این مناطق در دست اجرا قرار گرفته و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آموزشی، درمانی و دیگر خدمات روبنایی برای زیست‌پذیری شهرها در دستور کار قرار دارد.

وزیر اعلام کرد که ۷ مدرسه در شهر جدید پرند به افتتاح رسیده است، که یکی از آنها مدرسه هوشمند و دیگری مدرسه دانش‌آموزان استثنایی است. با این افتتاحات، ظرفیت مدارس پرند به ۵۰ مدرسه و ۷۰۰ کلاس ارتقا یافته است.

وی همچنین به توسعه حمل و نقل عمومی در شهرهای جدید پرند اشاره کرد و اعلام کرد که متروی پرند به زودی با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. افزایش تعداد اتوبوس و تاکسی‌های بین‌شهری و درون‌شهری نیز در دست پیگیری است.

وزیر راه و شهرسازی به احداث مساجد در شهرهای جدید و توسعه حمل و نقل عمومی در این مناطق اشاره کرد و افزود که در سایر شهرهای جدید از جمله مهستان، پروژه‌های روبنایی مهم و ۱۴۷۰ واحد مسکن مهر نیز افتتاح شده است. همچنین تا پایان سال، ۴ هزار واحد مسکن مهر پرند نیز تحویل متقاضیان داده می‌شود. او تصریح کرد که از ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر به دولت سیزدهم ارث رسیده است، که ۱۰۰ هزار واحد آن به اتمام رسیده و بخشی از آن تحویل شده یا در حال تحویل دادن به متقاضیان است.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید